نرخ خدمات مسافران نوروز 1401 شیراز مصوب شد

به گزارش وبلاگ فروش، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، نرخ خدمات مسافران نوروز 1401 شیراز مصوب شد.

نرخ خدمات مسافران نوروز 1401 شیراز مصوب شد

لایحه دو فوریتی شهرداری شیراز در مورد بهای خدمات اسکان در کمپ های شیراز و سالن ها برای مسافران، زائران و گردشگران شهر شیراز در ایام نوروز 1401 در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با حضور 11 نفر از اعضای شورا آنالیز و به تصویب رسید.

براساس این مصوبه به شهرداری شیراز اجازه داده می گردد بهای خدمات اسکان در کمپ ها و سالن ها به مسافران، زائران و گردشگران شهر شیراز در ایام نوروز پیش رو از تاریخ 25 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401 را اخذ کند.

نرخ استفاده از حمام در کمپ ها و سالن های اسکان نوروزی مسافران 100 هزار ریال، نصب چادر در سالن های ورزشی به ازای هر شب 600 هزار ریال، اجاره کانکس به ازای هر شب با احتساب هزینه پارکینگ یک میلیون ریال، اجاره کانکس ویژه به ازای هر شب با هزینه پارکینگ یک میلیون و 500 هزار ریال، نصب چادر در کمپ ها 500 هزار ریال و استفاده از چادر هلال احمر به ازای هر شب 700 هزار ریال خواهد بود.

براساس نرخ نامه، از بازدید کنندگان باغ های دنیا نما، دلگشا و آرامگاه خواجوی کرمانی برای گردشگر ایرانی 50 هزار ریال و گردشگر خارجی 300 هزار ریال به ازای هر نفر اخذ خواهد شد.

مساعدت اقتصادی و ارائه خدمات مدیریت شهری شیراز برای جانبازان 70 درصد و قطع نخاعی

در ادامه این جلسه، لایحه دو فوریتی شهرداری شیراز درخصوص مساعدت اقتصادی و ارائه خدمات به انجمن جانبازان نخاعی فارس جهت برگزاری یک دوره مسابقه تفریحی از شیراز به قشم به منظور ایجاد نشاط روحی و درمانی برای 180 نفر از جانبازان 70 درصد ویلچری نخاعی و ضربه مغزی با حضور 11 نفر اعضای شورا آنالیز و به تصویب رسید.

ضمن تصویب دوفوریت لایحه مذکور، به منظور قدردانی از گوشه ای از فداکاری جانبازان و زنده نگه داشتن روحیه ایثارگری و حفظ فرهنگ ایثار و ایجاد نشاط روحی و درمانی برای جانبازان 70 درصد ویلچری و ضربه مغزی با مساعدت اقتصادی شهرداری و ارائه خدمات معادل مبلغ 200 میلیون تومان به انجمن جانبازان نخاعی فارس به منظور برگزاری یک دوره مسابقه تفریحی از شیراز به قشم موافقت شد.

در این جلسه بعلاوه طرح دوفوریتی جمعی از اعضای شورا درخصوص ادغام کمیسیون گردشگری و زیارت در کمیسیون سومین حرم اهل بیت (ع) و تشکیل کمیسیون واحدی به نام کمیسیون سومین حرم اهل بیت (ع)، زیارت و گردشگری تصویب شد.

منبع: همگردی

به "نرخ خدمات مسافران نوروز 1401 شیراز مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ خدمات مسافران نوروز 1401 شیراز مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید