فلفلی: قهرمانی آسیا و سهمیه جهانی هدف اصلی فوتبال پنج نفره است

به گزارش وبلاگ فروش، سرمربی تیم فوتبال پنج نفره معلولان از اعلام آمادگی شش تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا فوتبال پنج نفره در مالزی اطلاع داد و گفت: به دنبال قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی 2018 اسپانیا هستیم.

فلفلی: قهرمانی آسیا و سهمیه جهانی هدف اصلی فوتبال پنج نفره است

جواد فلفلی در گفت وگو با وبلاگ فروش، ارزیابی از شرایط تیم فوتبال پنج نفره برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی، اظهار کرد: برای حضور در این رقابت ها تاکنون پنج مرحله اردو را سپری نموده ایم و ششمین اردو از پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهید هرندی با حضور 9 فوتبالیست و دو دروازه بان شروع شده و تا 30 آبان ادامه خواهد داشت.

وی گفت : در سرانجام این اردو ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مالزی که در قالب هشت ورزشکار و دو دروازه بان است، معین می گردد. همچنین هفتمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی که وصل به اعزام است، از اول آذر شروع و تا 21 آذر قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت. تمام تلاشمان بر این است که با حضور هر چه قوی تر در مسابقات قهرمانی آسیا، علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، سهمیه مسابقات جهانی اسپانیا را نیز که بین 3 تیم برتر توزیع می گردد، به خود اختصاص دهیم.

فلفلی گفت: برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تاکنون تیم های ژاپن، کره، چین، هند، تایلند، مالزی و ایران اعلام آمادگی نموده اند که امیدوارم تعداد تیم ها افزایش پیدا کند تا مجبور نشویم رقابت ها را به صورت دوره ای برگزار کنیم.

وی از امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نسب، احمدرضا شاه حسینی، رسول باصری، حجت مزارعه ای، سامان حجرت دست و حسین رجب پور (بازیکنان) و میثم شجاعیان و مهرداد عباسی (دروازه بانان) به عنوان نفرات دعوت شده به ششمین اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نام برد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با بیان این که تغییر قوانین در سال 2017 به نفع فوتبال پنج نفره شده است، گفت : در قوانین جدید به دلیل این که طول دروازه ها بزرگتر شده و زمان بازی از 25 دقیقه به 20 دقیقه کاهش پیدا نموده است، این مساله سبب شده تا جذابیت بازی ها افزایش پیدا کند و شرایط تیم قهرمان زودتر معین گردد.

فلفلی ادامه داد: در مسابقات آسیایی دو سال پیش که در ژاپن برگزار گردید، ما پیروز به کسب عنوان قهرمانی شدیم. در این رقابت ها نیز هدفمان بر این است تا ضمن دفاع از عنوان قهرمانی، سهمیه جهانی 2018 اسپانیا را نیز کسب کنیم. هر چند با وجود تیم هایی همچون ژاپن، چین و کره کار سختی خواهیم داشت.

وی در سرانجام گفت : اگرچه در یک سال اخیر تیم فوتبال پنج نفره به هیچ تورنمنت بین المللی اعزام نشده است، اما با برپایی اردوهای تدارکاتی سعی کردیم این تیم را به بهترین شکل ممکن برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنیم تا در آسیا خود را به عنوان یکی از بهترین تیم ها مطرح کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فلفلی: قهرمانی آسیا و سهمیه جهانی هدف اصلی فوتبال پنج نفره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلفلی: قهرمانی آسیا و سهمیه جهانی هدف اصلی فوتبال پنج نفره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید