خبرهای ورزشی از گونه های مختلف رشته ها

به گزارش وبلاگ فروش، در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، آتوسا گلشادنژاد در بازی نخست حریفی از فیلیپین را شکست داد و در دومین مسابقه خود ورزشکار هنگ کنگ را از پیش رو برداشت تا راهی فینال گردد .

خبرهای ورزشی از گونه های مختلف رشته ها

به گزارش وبلاگ فروش از کرمانشاه، در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، آتوسا گلشادنژاد نماینده وزن 61- کیلوگرم امید های ایران در بازی نخست حریفی از فیلیپین را شکست داد و در دومین مسابقه خود نیز ورزشکار هنگ کنگ را از پیش رو برداشت تا راهی فینال گردد.

گلشاد نژاد در ملاقات فینال وزن 61- کیلوگرم نیز توانست در مبارزه ای حساب شده ورزشکار قزاقستان را از پیش رو برداشته صاحب مدال طلا گردد.

در وزن 53- کیلوگرم بخش جوانان ستایش نادری دیگر کاراته کا کرمانشاهی حاضر در این مسابقات نیز با دو پیروزی و یک شکست مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.

او ابتدا از سد حریف اردنی و سپس هنگ کنگ گذشت و فینالیست شد، اما در این مرحله مغلوب کاراته کا قزاقستانی شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در مسابقات پسران رده سنی جوانان امیر رضا برزویی کاراته کا کرمانشاهی وزن 68- کیلوگرم ابتدا حریفی از کویت را شکست داد، اما در مسابقه دوم برابر نماینده قزاقستان تن به شکست داد.

او سپس در ملاقات رده بندی به مصاف حریفی از اردن رفت و توانست با فزونی مقابل این حریف بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی آسیا ایستاده و صاحب مدال برنز گردد.

علی مسکینی، مهدی خدابخشی و سامان حیدری سه کاراته کا کرمانشاهی دیگر عضو تیم ملی بزرگسالان هستند که فردا (سه شنبه) به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

مسابقه فینال ثبت رکورد ملی هند کراس کتل بل با حضور 14 تیم از سراسر کشور برگزار گردید که دو ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها پیروز به کسب مدال شدند.

فرشاد احمدپور در بخش آقایان و نجمه نوروزی در بخش بانوان پیروز به کسب مقام سوم و کسب مدال برنز این رقابت ها شدند.

سرپرستی تیم کرمانشاه در این رویداد برعهده زینب رضایی مسئول کمیته کتل بل استان بود.

سالار غلامی بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی در پنجمین رقابت خود در لیگ حرفه ای بوکس دنیا به پیروزی رسید.

این لژیونر بوکس ایران در مصاحبه با ایسنا، بااشاره به پنجمین ملاقات خود در لیگ حرفه ای بوکس دنیا، گفت: بعد از دوری چند ماهه از رقابت های لیگ به علت مصدومیت، خوشبختانه در بازگشت توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و حریفم از کشور کانادا را از پیش رو بردارم.

او که در آخرین ملاقات خود از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود، اضافه نمود: با وجود اینکه مصدومیتم هنوز بهبود پیدا نکرده بود، اما در رینگ حاضر شدم و مبارزه کردم و حریفم را شکست دادم.

سالار غلامی تا به امروز در پنج مسابقه خود در لیگ حرفه ای بوکس برابر حریفانی از کشور های مکزیک، لهستان و کانادا در رقابت های لیگ حرفه ای بوکس دنیا به پیروزی رسیده است .

دور اول مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور (بزرگداشت پوران رحیمی داور باسابقه بین المللی ایران) به میزبانی کرمانشاه شروع شد و با برگزاری دور مقدماتی، نفرات راه یافته به مرحله حذفی این رقابت ها تعیین شدند.

مرحله گروهی مسابقات با حضور 45 ورزشکار در قالب 15 گروه از صبح امروز (دوشنبه - 29 آذر) در کرمانشاه شروع شد و نفرات راه یافته به مرحله حذفی در گروه های مختلف تعیین شدند.

نفرات راه یافته به مرحله بعدی ابتدا در جدول حذفی مقدماتی و سپس در جدول حذفی اصلی به همراه هشت سید برتر مسابقات که از مرحله 1/16 وارد مسابقات می شوند برای کسب قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات مرحله حذفی فردا (30 آذر) برگزار و چهره نفرات برتر مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور تعیین می گردد.

در این مسابقات هشت ورزشکار کرمانشاهی حضور دارند و طاهره جعفری وفا و ندا روح اللهی راهنمایی پینگ پنگ بازان استان را برعهده دارند.

آتوسا گلشادنژاد در مسابقات قهرمانی آسیا که در آلماتی قزاقستان در حال برگزار است، در رده امید با شکست نماینده کشور میزبان درفینال صاحب گردن آویز طلا شد.

این کاراته کای کرمانشاهی در وزن 61- کیلوگرم، در بازی نخست پمون میسو از فیلیپین را شکست داد. گلشاد بازی دوم را با فزونی 4 بر صفر برابر وود چومی از هنگ کنگ پشت سر گذاشت تا راهی فینال گردد.

گلشاد نژاد در فینال در یک رقابت حساس و نفس گیر با نتیجه چهار بر سه بلاساماشوا از کشور میزبان را از پیش رو برداشت و صاحب گردن آویز طلا شد.

پیش از این در وزن 53- کیلوگرم ستایش نادری در هانتی مقابل لن منصور از اردن پیروز شد.

نادری در بازی دوم سانی ایشیزوکا از هنگ کنگ را 3 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی فینال شد. نادری در فینال با نتیجه یک بر صفر مغلوب بلا ساماشوا از قزاقستان شد به مدال نقره رسید.

در وزن 68- کیلوگرم امیررضا برزویی با نتیجه 8 بر یک محمد الرومی از کویت را شکست داد.

برزویی در بازی دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آبلایخان چشرسوا از قزاقستان شد. برزویی در رده بندی بیشر آلفاوری از اردن را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و مدال برنز مسابقات را کسب کرد.

قبولی در آزمون مربیگری آسیایی با نمره ممتاز به وسیله سعید نصرالهی و حمیدرضا فرهادی از نکات مهم روز دوم مسابقات در آلماتی قزاقستان بود. گفتنی است که 6 ورزشکار در قالب رده های سنی، جوانان، امید و بزرگسلان و دو مدیر و یک سرپرست از استان کرمانشاه تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران را در این مسابقات همراهی می نمایند.

از فردا مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می گردد و علی مسکینی، مهدی خدابخشی و سامان حیدری سه ورزشکار خوب کرمانشاهی در قامت تیم ملی بزرگسالان به میدان خواهند رفت .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خبرهای ورزشی از گونه های مختلف رشته ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای ورزشی از گونه های مختلف رشته ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید