سپاهان به صدر جدول رفت ، رحمتی مانع شکست شهرخودرو شد

به گزارش وبلاگ فروش، تیم فوتبال سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی مقابل پیکان به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

سپاهان به صدر جدول رفت ، رحمتی مانع شکست شهرخودرو شد

به گزارش وبلاگ فروش، سپاهان بعد از 3 تساوی متوالی مقابل استقلال، شهر خودرو و نساجی در ورزشگاه نقش جهان دو بر صفر برابر یاران حسین فرکی به برتری رسید تا با 28 امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول قرار گرفت.

گیورگی گولسیانی در این بازی در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی و امید نورافکن در دقیقه 42 با شلیکی زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه شیخ ویسی را باز کردند. پیکان با این شکست در امتیاز 13 باقی ماند.

در سایر بازی های هفته پانزدهم دیدار تیم های شهر خودرو و نساجی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این بازی بدون شک سید مهدی رحمتی ستاره میدان بود و دو موقعیت عالی را با واکنش های استثنایی مهار کرد. در این دیدار غیبت محمد عباس زاده مهاجم نساجی تعجب همگان را برانگیخت. در خاتمه این دیدار نیز وبلاگ فروش مازندرانی به دلیل عدم حضور یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی، کنفرانس خبری بعد از بازی او را تحریم کردند. شهر خودرو با این تساوی با 25 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفت.

تیم تراکتورسازی نیز بعد از جدایی دنیزلی و حضور احد شیخ لاری به عنوان سرمربی موقت به چند هفته ناکامی خود خاتمه داد و با یک گل فولاد خوزستان را مغلوب کند. رضا اسدی در دقیقه 73 تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

تراکتورسازی با این پیروزی با 21 امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت.

در ادامه این بازی ها فردا استقلال به مصاف شاهین بوشهر می رود و پرسپولیس در شهر قدس با سایپا روبرو خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سپاهان به صدر جدول رفت ، رحمتی مانع شکست شهرخودرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان به صدر جدول رفت ، رحمتی مانع شکست شهرخودرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید