سفر به ویتنام یعنی تجربه استوا در دل آسیا

به گزارش وبلاگ فروش، ویتنام یکی از مقاصد گردشگری واجب و الزامی در لیست سفرهای بسیاری از گردشگر ها و گردشگران سرتاسر دنیاست. با تماشا این تصاویر از ویتنام، شاید شما هم جذب این کشور آسیایی زیبا شوید.

سفر به ویتنام یعنی تجربه استوا در دل آسیا

کشور ویتنام، در جنوب دریای چین، به داشتن سواحل زیبا، رودخانه ها و معابد بودایی شگفت انگیز و تاریخی معروفیت دنیای دارد.

این کشور که مهد تاریخ و فرهنگ است، خانه بزرگ ترین غار دنیا، سان دونگ، و مرتفع ترین منطقه کوهستانی به نام فانسیپان که به بام هندوچین مشهور است به شمار می رود.

اگر هنوز برای سفر به ویتنام قانع نشده اید، در اینجا تصاویری چشم نواز را به شما نشان می دهیم که در اولین فرصت مقصد بعدی سفر شما ویتنام باشد.

هانویی

هانویی مرکز ویتنام است و سبک خاص معماری آن که ترکیبی از آسیای جنوب شرقی، چینی و فرانسه است خیلی پرطرفدار است. وقتی به ویتنام سفر می کنید، بازدید از معابد و بازار دانگ ژوآن را که لوازم خانگی و غذاهای خیابانی می فروشد از قلم نیاندازید. حتماً به شما خوش می گذرد و کلی هم خرید می کنید.

دا نانگ

دا نانگ شهر ساحلی در مرکز ویتنام است و سواحل شنی زیبا و رویاییش در دنیا بسیار معروفیت دارد. دا نانگ با منظره ها و چشم اندازهای خیره نماینده و تپه های حیرت انگیز مکانی دوست داشتنی و از جذابیت های گردشگری برای مسافرانی است که می خواهند آرامش بگیرند و به اصطلاح ریلکس نمایند.

دائو بین هانگ

دائو بین هانگ یکی از جزایر مشهور و محبوب در ویتنام است که با سواحل شنی طبیعی و دست نخورده اش پرآوازه است. این جزیره برترین مکان برای آنهایی است که می خواهند تعطیلات را در یک جای خلوت، دور از شلوغی و جمعیت، در کنار ساحل سپری نمایند.

منبع: فوت و فن / iol.co.za

به "سفر به ویتنام یعنی تجربه استوا در دل آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به ویتنام یعنی تجربه استوا در دل آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید