معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر نیس

به گزارش وبلاگ فروش، ایسکانیوز/ این خبر پیرامون معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر نیس برای شما نوشته شده است.

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر نیس

کورس سالیا | Cours Saleya

کورس سالیا اصلی ترین پیاده روی منطقه تاریخی اولدتاون است که در مرکز این منطقه قرار گرفته است. مکانی عالی برای گردش در مغازه ها و فروشگاه های کوچک کنار خیابان یا نوشیدن قهوه ای با خیال راحت است. یکی از دلایل معروفیت کورس سالیا، برگزاری بازارهای سالانه گل است که بازدیدنمایندگان بسیاری برای تماشای این جشن خوشبو و رنگارنگ می فرایند. البته، انواع مختلفی از پنیرهای فرانسوی و مواد غذایی هم در بازار کورس سالیا پیدا می گردد.

تفرجگاه دیز آنگلس | Promenade des Anglais

برای تماشای زیبایی منظره بسیار زیبای دریای مدیترانه، در تفرجگاه دیز آنگلس قدم بزنید. تفرجگاه انگلیسی که در میان دریا و درختان نخل قرار گرفته است، در سال 1820 به دست انگلیسی ها در این شهر ساخته شد و امروزه یکی از برترین مکانها برای گردش و سرگرمی، گذران اوقات فراغت و بعلاوه حمام آفتاب در فرانسه است.

پارک فونیکس | Parc Phoenix

پارک فونیکس در شرق تفرجگاه انگلیسی قرار گرفته است. این پارک بزرگ با مساحت 7 هکتار، یکی از بزرگ ترین گلخانه های اروپا است که منظره ها تماشایی از انواع گیاهان و گل ها، از جمله مجموعه ای از گل های ارکیده را شامل می گردد. دریاچه ای زیبا هم در آن وجود دارد که گونه های مجذوب کنندهی از پرندگان سراسر دنیا در آن زندگی می نمایند. پارک فونیکس که همان پارک ققنوس است با آبشارها، باغ های متنوع و حیات وحش مجذوب کنندهی که دارد.

موزه ماسنا | Musée Masséna

ساختمان موزه ماسنا، در اصل به عنوان محلی برای گذران تعطیلات شاهزاده ویکتور اسلینگ (Prince Victor dEssling)، نوه یکی از ژنرال های مورد علاقه ناپلئون ساخته شده بود. این بنای باشکوه یکی دیگر از معماری های برجسته نیس است. این ساختمان که بین سالهای 1898 تا 1901 به سبک نئوکلاسیک و ایتالیایی ساخته شده است، اکنون به موزه ای مجذوب کننده با موضوع تاریخ ریویرا اختصاص دارد. در این موزه از تاریخچه تعطیلات پادشاهان و مهاجرت آمریکایی ها تا رونق گردشگری و اهمیت برگزاری کارناوال نیس به نمایش در آمده است. طبقه همکف موزه ماسنا برای رویدادهای رسمی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین گاهی اوقات در کوتاه مدت تعطیل می گردد.

شهر قدیمی نیس | Old Town

کوچه های قدیمی، باریک و تاریک بافت قدیمی در شهر قدیمی نیس بسیار مجذوب کننده و دیدنی است. طراحی این منطقه از دهه 1700 به شدت تغییر کرد و در حال حاضر محلی برای اغذیه فروشی ها، رستوران ها و بوتیک ها است.

منبع: همگردی

به "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر نیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر نیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید