ثبت نام 565 نفر در دومین جشنواره طب ایرانی و شروع داوری آثار

به گزارش وبلاگ فروش، تهران (پانا) - دبیر کمیته علمی دومین جشنواره طب ایرانی با اعلام ثبت نام 565 نفر در این دوره از جشنواره و حضور قطعی 296 نفر در رقابت این دوره از جشنواره که محور مورد علاقه خود را انتخاب نموده اند، از شروع فرایند داوری آثار و مستندات ارسالی اطلاع داد.

ثبت نام 565 نفر در دومین جشنواره طب ایرانی و شروع داوری آثار

به گزارش روابط عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، روجا رحیمی، دبیر کمیته علمی دومین جشنواره طب ایرانی با اشاره به انتها مهلت ثبت نام این دوره از جشنواره در پانزدهم مهرماه پس از یکبار تمدید، گفت: با نهایی شدن آنالیز اطلاعات سامانه و معین شدن آمار تعداد شرکت کنندگان اصلی جشنواره، کمیته های داوری مشخص و فرایند آنالیز مستندات و آثار ارسالی شروع شده است.

وی اضافه کرد: از میان 565 نفر ثبت نام کننده در سامانه جشنواره، 296 نفر محور مورد علاقه خود را انتخاب نموده و شرکت کننده قطعی در رقابت این دوره از جشنواره محسوب می شوند که به مرحله داوری راه پیدا نموده اند.

رحیمی در مورد محورهای پر مخاطب این دوره از جشنواره گفت: بر اساس آمار، پژوهش و درمان پرمخاطب ترین ها در محورهای اصلی هستند و در محورهای ویژه هم پس از کووید 19، داستان کوتاه پرمخاطب ترین بخش در محور فرهنگ و هنر بوده است.

دبیر کمیته علمی دومین جشنواره طب ایرانی تاکید نمود: داوری مستندات ارائه شده مرتبط با محورهای اصلی و محور کووید 19 و آثار ارسالی مرتبط با هر یک از بخش های محور فرهنگ و هنر، کاملا بر اساس شرایط اعلام شده قبلی برای ثبت نام اجرا شده و فرایند آن کاملا شفاف است.

لازم به ذکر است، دومین جشنواره طب ایرانی با اتمام مرحله داوری و اهدای جوایز به برگزیدگان هر یک از محورها در نوزدهم آبان ماه، برابر با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، سرانجام می یابد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ثبت نام 565 نفر در دومین جشنواره طب ایرانی و شروع داوری آثار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 565 نفر در دومین جشنواره طب ایرانی و شروع داوری آثار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید