برپایی نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع هنر انقلاب اسلامی

به گزارش وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران-آثار تجسمی با موضوع هنر انقلاب اسلامی در گالری حوزه هنری و خانه عکاسان ایران افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فروش، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر این نمایشگاه گفت:همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب حوزهبرپایی نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع هنر انقلاب اسلامی هنری 4 نمایشگاه هنری برگزار کرده است.

وی اضافه کرد:در نمایشگاه نخست ،30 پوستر برگرفته از سخنان و نوشته های شهید آوینی به معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است که این پوسترها از طریق هنرمندان طراح گرافیک برجسته طراحی شده اند.

دبیر جشنواره اضافه کرد: نمایشگاه عکسی هم در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران برپا شده است که در بخشی از آن عکس های مرحوم ابراهیم اصغر زاده از دوران نوجوانی خودش از خط مقدم جبهه که تا به حال دیده نشده اند به نمایش گذاشته شده است و در بخش دیگر نمایشگاه ،4 فریم از عکس در ابعاد بزرگ از آثار میشل ستبون عکاس فرانسوی از ایام پیروزی انقلاب اسلامی به معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

شجاعی طباطبایی گفت: همچنین در نمایشگاه نقاشی 20 اثر از آثار گنجینه حوزه هنری نیز که در سالهای اولیه انقلاب خلق شده اند در گالری شماره 2 خانه عکاسان حوزه هنری به نمایش گذاشته شده اند. 65 پوستر با موضوع انقلاب از ابتدا تا به امروز نیز، در حوزه هنری، مجموعه فرهنگسرای نیاوران و بنیاد شهید در معرض دید علاقهمندان قرار گرفته است. این پوسترها همچنین قرار است در فضاهای تبلیغات شهری نیز به نمایش درآیند.

وی اضافه کرد:این نمایشگاه تا 30 فروردین از ساعت 10 الی 18 برپاست.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برپایی نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع هنر انقلاب اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع هنر انقلاب اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید