چرا فرهاد مجیدی مقابل ریوالدو بازی نکرد؟

به گزارش وبلاگ فروش، منتخبی از ستارگان فوتبال جهان و آسیا، در دیدار محبت آمیز و خیریه ای که به همت کمیته پارالمپیک آسیا و با همکاری شورای ورزش دبی برگزار شد، به تساوی پر گل 6 بر 6 دست یافتند. دیداری که قرار بود فرهاد مجیدی نیز یکی از نفرات حاضر در آن باشد، ولی این اتفاق رخ نداد.

چرا فرهاد مجیدی مقابل ریوالدو بازی نکرد؟

در شرایطی که از دو هفته پیش نام بازیکنان حاضر در این دیدار محبت آمیز اعلام شده بود و سرمربی ایرانی اتحاد کلباء نیز یکی از نفراتی بود که باید در این مسابقه شرکت می کرد، اما او به دلیلی غیرمنتظره نتوانست تیم منتخب ستاره های آسیا را همراهی کند.

در واقع مجیدی به دلیل حضور در نشست خبری پیش از دیدار امروز برابر شباب الاهلی که با برگزاری مسابقه منتخب ستاره های آسیا و جهان همزمان بود، نتوانست به موقع خود را به استادیوم زعبیل الوصل برساند و در نتیجه فرصت حضور در این دیدار را از دست داد.

این در شرایطی است که در ترکیب اولیه که از سوی شبکه دبی الریاضیة منتشر شده بود، نام فرهاد مجیدی در جمع یازده بازیکن ابتدایی تیم منتخب ستاره های آسیا حضور داشت، ولی او چند کیلومتر آن طرف تر و در سالن کنفرانس مطبوعاتی دیدار اتحاد کلباء و شباب الاهلی حضور یافته بود.

در نهایت این دیدار خیریه با جشنواره ای از گل به سرانجام رسید. برای تیم منتخب جهان، روماریو (4 گل)، ریوالدو و آندره گلزنی کردند. ناصر الشمرانی (3 گل)، احمد کانو (2 گل) و فهد خمیس نیز گل های تیم منتخب ستاره های آسیا را وارد دروازه حریف کردند.

منبع: ورزش3

منبع: فرارو

به "چرا فرهاد مجیدی مقابل ریوالدو بازی نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فرهاد مجیدی مقابل ریوالدو بازی نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید