با لگد زدیمش؛ خسته نباشید واقعا!

به گزارش وبلاگ فروش، روز آدینه 24 تیر 1401 مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی جوانان دختران، به میزبانی آموزشگاه ملی ووشو شروع و در ادامه با حواشی بسیار زیادی همراه شد. مسابقاتی که به علت اعتراض بعضی خانواده های ورزشکاران نسبت به داوری ها، باعث درگیری و زد و خورد میان پدر یکی از ورزشکاران با مربی تیم ملی دختران شد. در واقع ماجرا وقتی بعدی نو به خود گرفت که فیلمی در فضای مجازی از این حادثه پخش و معین شد که در آن، یک مرد با چند زن درگیر شده است.

با لگد زدیمش؛ خسته نباشید واقعا!

ابتدا جزئیات زیادی از این اتفاق تلخ در دسترس نبود، ولی بعد ها تعیین شد پای خواهران منصوریان، همان افرادی که ادعای زیادی در ورزش ووشو دارند، در میان است. در ویدئو منتشرشده تعیین است که خواهران منصوریان در بطن ماجرا قرار گرفته و با مرد مذکور که تعیین شده پدر یکی از دختران معترض به داوری است، درگیر شده اند.

درباره علت درگیری طرفین، روایت متفاوتی در دست است. خواهران منصوریان تقصیر را تمام و کمال گردن مرد مذکور انداخته اند و پدر ورزشکار هم ماجرا را به گونه ای روایت نموده که غم انگیز به نظر می رسد. ابتدا شهربانو منصوریان ماجرا را برای ورزش سه این طور توضیح داده است: من که خودم تا لحظات آخر در صحنه حضور نداشتم، اما این طور که شنیدم این آقا با مربیان استان های دیگر بیرون از سالن نشسته بوده است. تلویزیونی در سالن گرم وجود دارد که بچه ها بتوانند بازی های رقبایشان را ببینند. گویا مبارزه دختر این آقا به وسیله یکی از دوستانشان از روی صفحه تلویزیون ضبط شده است. بعد از باخت این دختر، همان فردی که فیلم را ضبط نموده، نزد پدر این ووشوکار می رود و می گوید حق دخترت را خوردند! این باعث عصبانیت پدر آن ووشوکار می گردد و او هم به داخل سالن حمله ور می گردد.

چهره جنجالی این ماجرا، اما پدر کیانا ده پهلوان است که روایت را به گونه ای دیگر برای ایسنا بازگو نموده است؛ من اصلا اخلاقم این نیست در جایی که حضور خانم ها زیاد است، ورود کنم؛ ضمن اینکه در مسابقات بانوان حضور آقایان ممنوع است و من این موضوع را می دانم. آن لحظه من پشت سالن آموزشگاه بودم که یکی از دختران بدو بدو به سمتم آمد و گفت عمو بیا که زن و دخترت (تیام ده پهلوان) را کشتند! تیام همان دختر ووشوکار من در رده نوجوانان است که در این مسابقات شرکت کننده نبود و فقط کنار خواهران خود حضور داشت. متأسفانه صدیقه دریایی (مربی ووشو) و شاگردانش سر یک اعتراض تیام بر سر او می ریزند. وقتی همسرم برای بردن دخترم آمده بود، او را هم به باد کتک گرفته بودند! دختر کوچکم (تیام 12 سال دارد) وقتی می بیند کمند دختر بزرگم مقابل حریف بزرگسال خود فزونی دارد، اما داوران امتیازات را به او نمی دهند، نسبت به این ماجرا اعتراض نموده و با عصبانیت رو به صدیقه دریایی می گوید که این مسخره بازی ها چیست؟ چرا حریف بزرگسال می آورید و وقتی هم او را می زند، امتیاز نمی دهید؟ پس از این جملات ظاهرا یکی از شاگردان صدیقه دریایی او را کتک زده است که همسرم برای جلوگیری از دعوا وارد می گردد و او را هم می زنند که دماغ او هم شکسته است. خدا شاهد است که من بیرون سالن حضور داشتم و یکی از دختران ورزشکار به سمتم آمد و گفت دخترت را کشتند. دوستان خواهران منصوریان فقط جایی که من حمله کردم را فیلم گرفته اند، اما آنجایی را که من برای بیرون بردن همسر و دخترم از زیر کتک وارد سالن شدم و شهربانو با مشت به صورتم کوبید، فیلم نگرفته اند! وقتی زن و بچه مرا گروهی می زنند، اصلا رونالدو و مسی باشد، بایستم و نگاه کنم تا جلوی چشمم دماغ همسرم را بشکنند و دختر 12 ساله ام را چند نفری زیر مشت و لگد بگیرند؟ باید از صدیقه دریایی و باقی آن افراد تشکر کنم که دختر و همسرم را زده اند؟ دریایی مربی حریف دختر من بود و خانم منصوریان هم دوست صمیمی صدیقه دریایی است.

واضح است که درگیری فیزیکی در هیچ سطحی هرگز مورد تأیید نیست و اینجا تعیین نیست چرا حراست به موقع وارد نشده تا درگیری ها ادامه پیدا نکند.

اتفاق تلخ تر، ولی مربوط به اعتراف شهربانو منصوریان است که تأیید نموده سه نفری به پدر آن ووشوکار حمله نموده و او را زده اند. من، سهیلا و پریناز مجبور شدیم جلوی این آقا را بگیریم و او را بیرون کنیم. من دیدم یکی از بچه های ووشوکار زیر دست و پا ست و به درگیری وارد شدم. وقتی دیدم این آقا دارد مشت و لگد پرتاب می نماید، من هم لگد زدم تا او از آنجا بیرون برود.

شاید خواهران منصوریان مدعی شوند در دفاع از خودشان چنین کاری نموده اند، ولی اعتراف به کتک کاری آن هم وقتی خواهران منصوریان سرمربی و مربی تیم ملی جوانان ایران هستند، دیگر واقعا خسته نباشید دارد! آن ها به ظاهر الگوی همین دختران جوانی هستند که قرار است زیر نظر این چهره ها آموزش ببینند. سؤال آزاردهنده این است که آیا رفتار خواهران منصوریان در شأن سرمربی تیم ملی جوانان بوده است؟ پاسخ بماند بر عهده فدراسیون مد نظر.

منبع: فرارو

به "با لگد زدیمش؛ خسته نباشید واقعا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با لگد زدیمش؛ خسته نباشید واقعا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید