اوضاع استقلال مثل تیم ملی زمان کی روش شده؛ ده گل در 10 بازی برای تیم مدعی قهرمانی آمار خوبی نیست

به گزارش وبلاگ فروش، تهران (پانا) - کاپیتان و مربی سابق استقلال تهران معتقد است این تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر در خط حمله ضعف دارد.

اوضاع استقلال مثل تیم ملی زمان کی روش شده؛ ده گل در 10 بازی برای تیم مدعی قهرمانی آمار خوبی نیست

ستار همدانی در گفت وگو با پانا درباره عملکرد استقلال مقابل سپاهان و پیروزی برابر این تیم گفت: استقلال در نیمه دوم مقابل سپاهان تحت فشار قرار گرفت و بیشتر کارهای دفاعی انجام می داد. به اعتقاد من این تیم نتوانسته هنوز بازی هجومی بازی کند و مانند سال های گذشته بازی هجومی ارائه دهد، مهاجمان استقلال هم کمتر گلزنی می کنند. البته استقلال بازی خوبی ارائه داد و این برای تیمی که صدرنشین است اهمیت زیادی دارد. سپاهان روی دروازه استقلال حملات زیادی داشت اما هماهنگی خط دفاعی و آمادگی دروزاه بان استقلال باعث شد این تیم به گل نرسد. به نظرم ضعف اصلی استقلال ساختار حمله این تیم است که نسبت به ساختار دفاعی ضعیف تر است. باید فرهاد مجیدی در هفته های آینده و به خصوص در جام حذفی فکری به حال عدم گلزنی مهاجمان استقلال را کند.

وی ادامه داد: شرایط فعلی استقلال مانند تیم ملی در زمان کی روش شده است که تیم در ساختار دفاعی عملکرد خوبی داشت اما در بازی هجومی و گلزنی ضعف داشت. فرهاد مجیدی یکی از مهاجمان تأثیرگذار استقلال بوده که گل های تأثیرگذاری را در زمان خودش به ثمر رسانده و حالا که در قامت سرمربی استقلال است باید بیشتر تلاش کند تا ضعف گلزنی مهاجمان تیم برطرف شود و آن ها همچون گذشته پایشان به گلزنی باز شود.

همدانی با اشاره به اینکه ساختار دفاعی استقلال با آمدن مربی ایتالیایی متحول شده است؛ اظهار کرد: گابریل پین یک مربی ایتالیایی است که از کشوری به فوتبال ما آمده که گل زدن در آن جا بسیار سخت است. به نظرم عملکرد او تا به اینجا قابل قبول بوده و او توانسته ساختار دفاعی استقلال را متحول کند. اما نباید از ضعف خط حمله غافل شویم. استقلال از 10 بازی که ارائه داده است تنها توانسته 10 گل به ثمر برسد، بنابراین این نشانه خوبی نیست.

وی افزود: هنوز تیم ضعف هایی دارد که باید برطرف شود. پرسینگ به درستی در این تیم انجام نمی شود. در خط حمله ایرادهایی داریم و انتقال توپ به جلو هم به خوبی انجام نمی شود. این ضعف ها می تواند استقلال را دچار مشکل کند و اگر کادر فنی برای آن ها فکری نکند در آینده و به خصوص نیم فصل دوم که بازی ها سخت تر می شود کار به مشکل می خورد.

پیشکسوت استقلال همچنین در مورد بازی فردا در جام حذفی مقابل تیم نود ارومیه خاطرنشان کرد: معمولاً در جام حذفی اتفاقات عجیب و غریب می افتد و در همه جا دنیا تیم های ناشناس در جام حذفی دست به کارهای بزرگ می زنند و نتایجی کسب می کنند که برای همه عجیب خواهد بود.این تیم ها پیروز می شوند که تیم های بزرگ را با بازیکنان مطرح و نامی را حذف کنند. استقلال هم باید بداند در برابر تیم نود ارومیه کار سختی دارد و با تمام توان به مصاف این تیم برود تا بتواند پیروز شود و به مرحله بعد صعود کند.

همدانی ادامه داد: اصلا تیم کار راحتی ندارد و نباید گفت چون در جام حذفی تیم ها مطرح نیستند به راحتی می توان آن ها را حذف کرد. بلکه باید به این نکته توجه کنیم اتفاقا تیم های ناشناس در جام حذفی با تمام توان حاضر می شوند و انگیزه بسیار بالایی برابر تیم های بزرگ دارند بنابراین این بازی سخت و حساس خواهد بود.

وی تأکید کرد: در جام حذفی یک اشتباه کوچک می تواند همه اهداف را از بین ببرد. بازیکنان باید با تمام توان بازی کنند، اگر تیم استقلال قصد پیروزی در جام حذفی و صعود به مرحله بعد را دارد باید دو برابر حریف تلاش کند و اصلا به این موضوع فکر نکند که تیم مطرح نیست و به راحتی آن ها را می توانند شکست دهند. بازیکنان نود برای اینکه خودشان را نشان دهند با نهایت قدرتشان می آیند و این می تواند کار را برای استقلال سخت کند. نام استقلال بسیار بزرگ است و امیدوارم شاهد پیروزی این تیم باشیم. استقلال می تواند در این فصل یک قهرمانی را حداقل به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اوضاع استقلال مثل تیم ملی زمان کی روش شده؛ ده گل در 10 بازی برای تیم مدعی قهرمانی آمار خوبی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع استقلال مثل تیم ملی زمان کی روش شده؛ ده گل در 10 بازی برای تیم مدعی قهرمانی آمار خوبی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید