افزایش تخصیص اعتبار برای توسعه گردشگری در لرستان

به گزارش وبلاگ فروش، مدیرکل زیرساخت و منطقه ها نمونه گردشگری کشور از افزایش 300 درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در زمینه توسعه گردشگری در سطح کشور اطلاع داد.

افزایش تخصیص اعتبار برای توسعه گردشگری در لرستان

به گزارش وبلاگ فروش احمد تجری 19 بهمن ماه در جمع وبلاگ فروش، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی گردشگری یکی از رویدادهای مهم به منظور معرفی ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و آژانس های مسافرتی سایر استان ها بوده و طی بازدیدی که از نمایشگاه لرستان داشتیم، می توان گفت که لرستان رویکرد متفاوتی داشته و به نحو احسن جاذبه های متنوع گردشگری لرستان معرفی شده است.

وی توضیح داد: لرستان دارای ظرفیت های گردشگری بسیار زیبا و متنوعی است که در این نمایشگاه بخش قابل توجهی از آن با جانمایی آثار تاریخی فرهنگی و جاذبه های طبیعی در نظر گرفته شده و سرمایه گذارانی که به این نمایشگاه مراجعه می نمایند می توانند از این فرصت ها آگاه شوند.

مدیرکل زیرساخت و منطقه ها نمونه گردشگری کشور اعلام نمود: پس از معرفی ظرفیت های گردشگری کوشش برای توسعه زیرساخت های آن حائز اهمیت است که تخصیص منابع زیرساخت به وسیله بخش خصوصی و تأسیسات گردشگری را شامل می گردد.

تجری اظهار کرد: یکی از اولویت های ما در حوزه گردشگری توسعه زیرساخت ها در استان های مستعد صنعت گردشگری است، البته یک بخش دیگر از توسعه زیرساخت ها وظیفه دستگاه اجرایی بوده که باید دستگاه های مرتبط پای کار بیایند و هر چه استان ها از محل منابع استانی اعتبارات بیشتری در حوزه زیرساخت های گردشگری داشته باشند، قطعاً ما هم از محل اعتبارات ملی کوشش بیشتری خواهیم کرد.

منبع: دنیای سفر

به "افزایش تخصیص اعتبار برای توسعه گردشگری در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تخصیص اعتبار برای توسعه گردشگری در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید