آیا به خودروهای فاقد پلاک گواهی معاینه فنی داده می گردد؟ ، شرح مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو

به گزارش وبلاگ فروش، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان هم اکنون امکان پذیرش خودروهای فاقد پلاک در سامانه سیمفا در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران فراهم شده است.

آیا به خودروهای فاقد پلاک گواهی معاینه فنی داده می گردد؟ ، شرح مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو

به گزارش وبلاگ فروش، شادی مالکی با بیان اینکه بنا بر قانون یکی از مدارک مورد احتیاج برای تعویض پلاک ارائه گواهی معاینه فنی معتبر است، گفت: از آنجایی که پیش از این، پذیرش خودروهای مزایده ای در سامانه سیمفا به دلیل نداشتن پلاک تنها در مرکز معاینه فنی الغدیر طبق یک رویه معین، انجام می شد، مالکین این خودروها با طی مسافت های طولانی صرفا مجبور به مراجعه به این مرکز بودند که خوشبختانه با تدبیر و مساعدت وزارت کشور این امکان در سایر مراکز معاینه فنی شهر تهران نیز فراهم شده است.

وی اضافه کرد: گفتنی است گواهی معاینه فنی صادره برای خودروهای فاقد پلاک دارای اعتبار 15 روزه بوده و صرفا برای اخذ پلاک صادر می گردد و این خودروها می بایست پس از نصب پلاک مجددا جهت دریافت معاینه فنی مراجعه نمایند.

مالکی با اشاره به پذیرش صرفا اینترنتی 10 مرکز معاینه فنی در شهر تهران توضیح داد: پذیرش در مراکز معاینه فنی خودروی بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج، دماوند و شهید چمران و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام (شماره 4) و هنگام (شماره 8) تنها با معین وقت قبلی به وسیله نوبت گیری اینترنتی در سامانه تهران من انجام می گردد؛ لذا از شهروندان درخواست می گردد حتما چند روز پیش از اتمام اعتبار گواهی معاینه فنی خودروی خود به مراکز مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پذیرش در 10 مرکز صرفا اینترنتی انجام می گردد، ممکن است در برخی از مراکز اخذ نوبت در همان روز امکان پذیر نباشد و یک یا 2 روز بعد برای مراجعه وقت داده گردد. بنابراین تاکید می گردد که مراجعه به مراکز را به آخرین روز اعتبار گواهی معاینه فنی موکول نکنید.

مالکی تاکید نمود: به شهروندانی که در سال گذشته به مراکز شهر تهران مراجعه نموده اند و اطلاعات تماس آنها در ستاد معاینه فنی موجود است 10 روز قبل از انقضا اعتبار گواهی معاینه فنی، پیامک ارسال می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آیا به خودروهای فاقد پلاک گواهی معاینه فنی داده می گردد؟ ، شرح مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا به خودروهای فاقد پلاک گواهی معاینه فنی داده می گردد؟ ، شرح مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید