20 میهمان ویژه برای ورود رونالدو به ایران

به گزارش وبلاگ فروش، کنفدراسیون فوتبال آسیا 20 نفر را برای تهیه وی ای آر در اولین حضور کریستیانو رونالدو در ایران به تهران خواهد فرستاد.

20 میهمان ویژه برای ورود رونالدو به ایران

به گزارش وبلاگ فروش، بعد از 8 سال دوری تیم های عربستانی از ایران، النصر راهی مرکز می گردد تا با پرسپولیس ملاقات حساسی را برگزار کند. این ملاقات تحت تاثیر ورود دوباره نمایندگان عربستان به ایران انجام می گردد و مهدی تاج نیز در این باره می گوید: میزبانی لیگ قهرمانان آسیا کاری بود که ما تا 5 سپتامبر وقت داشتیم حلش کنیم.

وی اضافه کرد: البته ما به باشگاه ها گفتیم که زمین بی طرف را معرفی نمایند و معرفی هم کردند اما در آخرین ساعات پنج سپتامبر پیروز شدیم تفاهمنامه با فدراسیون عربستان امضا کنیم که در یکی از بندهایش آمده تیم های ملی و باشگاهی ما در کشور همدیگر برگزار خواهد شد. ما این را برای ای اف سی ارسال کردیم و میزبانی برگشت.

تاج با اشاره به استفاده از تکنولوژی داور ویدیویی در این بازی گفت: ای اف سی دیروز یک نامه نوشته و حدود بیست نفر را معرفی نموده که فدراسیون فوتبال باید از هر بیست نفر میزبانی کند و برای وی ای آر بیاورد. 15 نفر عوامل وی ای آر هستند و 5 نفر هم داور هستند. تعهد ما این بود که اتاق را ما تهیه کنیم و تجهیزات را آنها بیاورند. تجهیزات را می آورند و ما هم اتاق را تامین کردیم. برای دربی باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "20 میهمان ویژه برای ورود رونالدو به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 میهمان ویژه برای ورود رونالدو به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید