آخرین شرایط قهرمان پیشین کشتی آسیا از زبان برادرش، محسن زندگی نباتی ندارد

به گزارش وبلاگ فروش، برادر قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا گفت که اگر به محسن قاسمی رسیدگی گردد، او می تواند رو به بهبودی برود، چرا که زندگی نباتی ندارد.

آخرین شرایط قهرمان پیشین کشتی آسیا از زبان برادرش، محسن زندگی نباتی ندارد

مرتضی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فروش با اشاره به اینکه به خانواده آنها گفته شده محسن قاسمی فقط زندگی نباتی دارد، گفت: متخصص داخلی بالای سر محسن آمد و گفت جمجمه او خرد شده و امکان خوب شدنش خیلی کم است. گفتند که او در شرایط زندگی نباتی است. بعد از این حرف با دکتر لطفی پزشک بیمارستان لاله تماس گرفتیم که او گفت محسن نسبت به محیط و افراد واکنش نشان می دهد و این شرایط زندگی نباتی نیست اما احتیاج است که حتما پزشک متخصص مغز اعصاب او را تحت نظر داشته باشد و از سر او حتما MRI گرفته گردد اما متاسفانه بعد از انتقال به بیمارستان جدید، در این یک ماه هیچ عکسی از او گرفته نشده که براساس آن تشخیص داده گردد در چه شرایطی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: محسن بعد از دو ماه، چشم هایش را باز نموده و دستش را تکان داده است. حرکتش کند اما رو به جلو بوده، حتی مادرم که با او صحبت می نماید، دستش را تکان می دهد. گردنش و پایش را تکان می دهد. به حرف ها واکنش نشان می دهد و این واکنش یعنی اینکه می فهمد و حس می نماید. مگر می گردد از حرف ها اشک بریزد و زندگی اش نباتی باشد؟ متاسفانه به خاطر آلودگی های محیطی، در این چند روز دو بار تشنج نموده و هوشیاری اش از 8 به 4 رسیده است. اگر به محسن رسیدگی گردد، خوب می گردد. پزشک بیمارستان لاله هم همین را می گفت که بیمارِ بدتر از محسن قاسمی هم داشته که حالش خوب شده اما ضروری است که حتما با تجویز پزشک مغز و اعصاب پیش برود.

برادر قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا تاکید نمود: محسن قاسمی به عنوان قهرمان ملی که سال ها در اردوی تیم ملی حضور داشته، بیمه ندارد. از هر کسی که کاری از دستش برمی آید؛ وزیر ورزش، وزیر بهداشت و دیگر مسئولان خواهش می کنم که بخواهند برای محسن کمیسیون پزشکی تشکیل داده گردد. محسن مرگ مغزی نشده، حس دارد. اینکه با حرف های مادرم، دست او را فشار می دهد و بغض می نماید، یعنی اینکه زندگی اش فقط نباتی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آخرین شرایط قهرمان پیشین کشتی آسیا از زبان برادرش، محسن زندگی نباتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط قهرمان پیشین کشتی آسیا از زبان برادرش، محسن زندگی نباتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید