کشتی فرنگی

برگزاری دومین اردوی فرنگی کاران جوان در خارج از تهران

به گزارش خبرنگاران، در حالیکه نخستین اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی از روز 15 اسفندماه در زاهدان شروع شده و روز 27 اسفندماه به خاتمه می رسد، کادر فنی در نظر دارد دومین اردوی این تیم را هم خارج از تهران برگزار کند.

30 اردیبهشت 1401

نگاهی به انتخابی تیم های ملی کشتی؛ پُروِ دوبنده جدید برای 61 و 125 کیلوگرم آزاد، بدون غایب و بدون جهانیِ قطعی!

مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حالی با معرفی نفرات برتر به سرانجام رسید که قطعیتی در خصوص برگزاری جهانی 2020 صربستان وجود ندارد.

15 آذر 1399

حاشیه زدایی فدراسیون کشتی با برگزاری انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حالی طی هفته های اخیر تأیید و لازم الاجرا شد که تا همین یک ماه پیش هیچکدام از اعضای کادر فنی تیم های ملی با توجه، به شرایط کنونی، امید و تمایلی به برگزاری این مسابقات نداشتند.

4 آذر 1399

حسین نوری از شرایط بحرانی و خطرناک خارج شد، انتقال به بخش عمومی

به گزارش خبرنگاران ، حسین نوری که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در شرایط بسیار خطرناکی قرار داشت، پس از گذراندن شرایط بحرانی، شرایطش رو به بهبودی است.

19 شهریور 1399

آخرین شرایط قهرمان پیشین کشتی آسیا از زبان برادرش، محسن زندگی نباتی ندارد

برادر قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا گفت که اگر به محسن قاسمی رسیدگی گردد، او می تواند رو به بهبودی برود، چرا که زندگی نباتی ندارد.

1 تیر 1399

حضور دو وزیر در مراسم مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان

خبرنگاران/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی از حضور دو وزیر در مراسم ششمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان خبر داد.

11 بهمن 1398