حاشیه زدایی فدراسیون کشتی با برگزاری انتخابی تیم ملی

به گزارش وبلاگ فروش، برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حالی طی هفته های اخیر تأیید و لازم الاجرا شد که تا همین یک ماه پیش هیچکدام از اعضای کادر فنی تیم های ملی با توجه، به شرایط کنونی، امید و تمایلی به برگزاری این مسابقات نداشتند.

حاشیه زدایی فدراسیون کشتی با برگزاری انتخابی تیم ملی

بحث برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی، ابتدا در کشتی آزاد در سه وزن مد نظر کادر فنی قرار گرفت، اما بعد از موج نقدها اهالی کشتی بر اعمال قانون و رعایت عدالت، کادر فنی تیم ملی از فدراسیون کشتی خواست تا این مسابقات در 7 وزن باقیمانده هم برگزار شود.

هر چند کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد توانست بعد از تحمل نقدها دو هفته ای اهالی کشتی با تأیید برگزاری انتخابی به آرامش برسد، اما کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به رهبری محمد بنا همچنان اصرار بر انتصاب به جای انتخاب داشت. به ویژه آنکه اهالی کشتی فرنگی معتقد بودند حالا که کشتی آزاد با برگزاری رقابت های انتخابی در تمامی اوزان، تکلیف خود را روشن کرده، چرا نباید این مسابقات عدالت محور در کشتی فرنگی هم برگزار شود؟

این فرایند انتقادی همچنان ادامه داشت تا اینکه متولیان فدراسیون کشتی و محمد بنا نیز تصمیم متفاوتی در این خصوص گرفتند و قرار شد رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در تمامی اوزان و در همان روز انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به میزبانی سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شود. مطمئناً نکته قابل تأمل در برگزاری رقابت های انتخابی کشتی فرنگی، تغییر موضع همیشگی محمد بنا بود که سرانجام پس از سال ها قبول کرد ترکیب تیم ملی را با توجه به نتایج و عملکرد مدعیان در رقابت های انتخابی تشکیل دهد.

به هر حال فدراسیون کشتی که طی چند هفته اخیر با وجود شعار عدالت محوری و شایسته سالاری همچنان زیر فشار منتقدان قرار داشت، توانست با مشخص تکلیف رقابت های انتخابی در هر دو رشته آزاد و فرنگی، نفس راحتی بکشد و از ایجاد حواشی بیشتر پیشگیری کند. بدین ترتیب می توان در همین گام نخست به فدراسیون کشتی و اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نمره قبولی داد. هر چند که باید منتظر ماند و دید که آیا نتایج پیکارهای انتخابی دقیقاً در نحوه ارنج تیم های ملی تأثیرگذار خواهد بود یا خیر؟

به گزارش وبلاگ فروش، پیکارهای انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی 2020 صربستان روز 15 آبانماه در سالن 12 هزارنفری ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حاشیه زدایی فدراسیون کشتی با برگزاری انتخابی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه زدایی فدراسیون کشتی با برگزاری انتخابی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید