70 کیلومتر خط کشی محوری برای کاهش تصادفات ، سرقت نوارهای گاردریلی بزرگراه آزادگان؛ بلای جان رانندگان

به گزارش وبلاگ فروش، شهرداری منطقه18 اجرای اقدامات و طرح های ویژه ای را در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان، افزایش ایمنی در سفرهای درون و برون شهری و کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی در دستور کار قرار داده است.

70 کیلومتر خط کشی محوری برای کاهش تصادفات ، سرقت نوارهای گاردریلی بزرگراه آزادگان؛ بلای جان رانندگان

به گزارش وبلاگ فروش، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه18 یکی از بخش های پرکار در این زمینه است. محمدجواد خسروی، شهردار منطقه18، ضمن قدردانی از همکارانش که با کوشش شبانه روزی اسباب آرامش و امنیت شهروندان را فراهم می نمایند، درباره تازه ترین فعالیت های ترافیکی این منطقه گفت: اجرای طرح خط کشی محوری با هدف کاهش آمار تصادفات در شریان های ارتباطی جنوب غرب مرکز و راه اندازی گشت های شبانه نگهداشت تجهیزات ترافیکی بزرگراهی نمونه ای از این اقدامات است.

شهردار منطقه 18 تهران با بیان اینکه در راستای ایمن سازی و کاهش احتمال بروز سوانح رانندگی در معابر و شریان های ارتباطی مهم، بیش از 70 کیلومتر خط کشی به اجرا گذاشته شده اضافه کرد: تمهیدات ویژه ای با هدف ایمن سازی و کاهش سوانح رانندگی در مبادی ورودی و خروجی منشعب به مدارس به وسیله حوزه حمل ونقل و ترافیک اندیشیده و طی آن بیش از 70 کیلومتر خط کشی محوری در شریان های مهم ارتباطی نظیر بلوار شهید مهتدی، مدائن، معلم، الغدیر، شهیدان طارمی و... اجرا شده است.

خسروی ادامه داد: همزمان با اجرای این نوع خدمات در حوزه ترافیک، 2 هزار مترمربع خط کشی دستی بلوک 5متری، 3متری، دندان کوسه ای، دوجزئی، ایستگاه اتوبوس، تاکسی، سرعتکاه، خط احتیاط، فلش جهت نما اجرا و بیش از 736 مورد نصب، جانمایی و بازسازی تابلوهای اخباری، اخطاری، انتظامی، نیوجرسی بتونی، بشکه ایمنی، استوانه ارتجاعی نیز در حاشیه معابر و شریان های ارتباطی انجام شده تا بخش قابل توجهی از آمار سوانح رانندگی و خطرات پیرامونی کاهش یابد.

شهردار منطقه 18 مرکز بعلاوه با انتقاد از افزایش آمار سرقت نوارهای گاردریلی واقع در حاشیه بزرگراه آزادگان و خطراتی که این پدیده شوم برای رانندگان وسائط نقلیه عبوری به وجود خواهد آورد، گفت: با کوشش انجام شده، بیش از 7/3 کیلومتر گاردریل در بخش نصب، بازسازی، برچیدن و جانمایی پایه ها به کار رفته تا ضمن آرام سازی محیطی، احتمال بروز خطرات جانبی را برای رانندگان کاهش دهد.

این مقام مسئول در بخش پایانی به موضوع تشکیل و راه اندازی گشت های شبانه نگهداشت تجهیزات ترافیکی بزرگراهی اشاره نمود و گفت: با توسعه ناهنجاری های اجتماعی در حاشیه محورهای بزرگراهی و بعلاوه سرقت تجهیزات و المان های ترافیکی به وسیله افراد بی خانمان و معتاد، گشت های شبانه با هدف نگهداشت تجهیزات و ساماندهی تشکیل و به رغم مدت زمان اندک فعالیت آنها، به شکل قابل توجهی از اندازه معضلات کاسته شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "70 کیلومتر خط کشی محوری برای کاهش تصادفات ، سرقت نوارهای گاردریلی بزرگراه آزادگان؛ بلای جان رانندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 کیلومتر خط کشی محوری برای کاهش تصادفات ، سرقت نوارهای گاردریلی بزرگراه آزادگان؛ بلای جان رانندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید