7 راه کاهش استرس هنگام پرواز ، رزرو آنلاین بلیط هواپیما

به گزارش وبلاگ فروش، به طور جدی باید بگوییم سفر هوایی برای بخش قابل توجهی از مردم یک تجربه ناخوشایند و در برخی موارد همراه با استرس است. چندی پیش انتشار تصاویری از برخورد ناراحت کننده ماموران با یک مسافر هواپیمایی یونایتد در فضای مجزای منتشر شد و این حس منفی نسبت سفر هوایی را تشدید کرد.

7 راه کاهش استرس هنگام پرواز ، رزرو آنلاین بلیط هواپیما

البته به همان مقدار که این سفرها می توانند ناراحت کننده باشند، راه هایی هم وجود دارد که این حس منفی را فراموش کنیم و با آن کنار بیاییم. در ادامه می خواهیم، 7 راه که باعث کاهش استرس شما در طول یک پرواز می شود، را بررسی کنیم. با مجله وبلاگ فروش همراه باشید.

شرایط را برای خود آسان کنید

با توجه پیشرفت صنعت هوایی و سریع تر شدن هواپیماها، شما مدت زمانی کمتری را با در اختیار داشتن امکانات رفاهی بیشتر در هواپیما سپری خواهید کرد. از دیگر خوبی های پرواز این است که این سفر به مرتب کوتاه تر از سفر با اتوبوس، ماشین و یا قطار خواهد بود. سعی کنید هیچ وقت به طول جهت فکر نکنید.

همیشه سعی کنید اول و آخر جهتتان را تجسم کنید. یکی دیگر از راه های آسان گرفتن به خود این است که کمی زودتر از حد مقرر به فرودگاه بیایید و اگر با دوستان یا آشنایانتان هستید به کافه ای بروید و در حالی که از نوشیدن یک فنجان قهوه لذت می برید با همراهانتان به گفت و گو بشینید و یا زودتر از بقیه برای گرفتن کارت پرواز اقدام کنید تا دیگر استرس ماندن در صف های طولانی را به جان نخرید. همیشه سعی کنید از کاری که برای دیگران یک فعالیت جدی است، لحظاتی دلنشین برای خود بسازید.

از سالن استراحت استفاده کنید

به سالن های استراحت بروید. اگر در فرودگاهی که هستید سالن استراحت دارد به آنجا بروید و وقتتان در انتظار خسته کننده سالن انتظار فرودگاه هدر ندهید. بعضی از این سالن ها رایگان هستند و بعضی با پرداخت هزینه ای کم به شما محلی برای استراحت می دهد که اگر نظر ما را بخواهید، پرداخت این مبلغ ارزشش را خواهد داشت.

شب را در هتل فرودگاه بگذرانید

در بسکمک از پروازهای بین المللی به علت توقف های بین دو پرواز، مجبور می شوید شب را در فرودگاه بمانید. اگر در چنین شرایطی هستید، پیشنهاد می کنیم شب را در هتل فرودگاه سپری کنید. هرچند که بعضی از ایرلاین ها، برای این زمان بین 2 پرواز، هتل رایگان برای مسافرین خود تدارک دیده اند اما اگر حتی از این امکانات بهره مند نیستید باز هم شب را در هتل فرودگاه بگذرانید. این هتل ها آنقدر که شما فکر می کنید گران نیستند و مبلغی که پرداخت می کنید ارزش به دست آوردن آرامشتان را خواهد داشت.

بلیط اکونومی کلاس خریداری نکنید

اگر با پرواز کردن مشکل دارید و ورود به هواپیما باعث استرس شما می شود پیشنهاد می کنیم در بخش اکونومی هواپیما بلیط نخرید. با پرداخت مبلغی بیشتر بلیت بیزینس کلاس خریداری کنید و از امکانات و صندلی های راحت تر در حین سفر لذت ببرید. به خاطر داشته باشید. اگر زیاد با هواپیما سفر کنید می توانید از ایرلاین خود کارت عضویت دریافت کنید و به کمک آن از تخفیف های ویژه بهره مند بشوید و از این طریق هم از هزینه سفر شما کاسته خواهد شد.

در راه بخوابید

این پیشنهاد ممکن است برای همه قابل اجرا نباشد ولی اگر فرد خوش خوابی هستید پیشنهاد می کنیم در هواپیما بخوابید. اگر در بخش بیزینس کلاس باشید قطعا فضای بیشتری برای یک خواب راحت خواهید داشت.

کتاب بخوانید

کتاب خواندن یک سرگرمی عالی است. کتاب شما را به عالم خیال و رویا می برد. پس یکی از بهترین و موثرترین راه برای کاهش استرس شما در طول پرواز کتاب خواندن است. سعی کنید بیشتر رمان بخوانید، خواندن کتاب های درسی و علمی هرچند خوب هستند ولی ممکن است باعث شود شما کمی خسته و عصبی بشوید.

بلیط قطار تهیه کنید

اگر با انجام دادن 6 راه بالا باز هم از استرس شما کم نشد و پرواز باعث آزار شما می شود. لازم نیست به خودتان سخت بگیرید. بلیط قطار تهیه کنید. این کار ممکن است وقت شما را بگیرد اما سفر با قطار علاوه بر این که آرامش شما را به هم نمی زند. باعث می شود مقداری هم در هزینه های سفر صرفه جویی کنید. در طول سفر با قطار می توانید از فیلم دیدن، کتاب خواندن و یا یک گپ طولانی با دوستانتان لذت ببرید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "7 راه کاهش استرس هنگام پرواز ، رزرو آنلاین بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 راه کاهش استرس هنگام پرواز ، رزرو آنلاین بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید