18 میلیارد دلار بر باد رفت؛ جهانگیری از کدام مدیریت تمجید می نماید؟

به گزارش وبلاگ فروش، معاون اول رئیس جمهور در حالی که جزو همه کاره های دولت بوده، خود را هیچ کاره وانمود می نماید.

18 میلیارد دلار بر باد رفت؛ جهانگیری از کدام مدیریت تمجید می نماید؟

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ فروش، روزنامه جوان با اشاره به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری می نویسد: فراتر از تحلیل ظاهر عبارات جهانگیری، آنچه از کلیت حضور کنترل شده و سخنان او در این مصاحبه برمی آید این است که بیراه نخواهد بود که بگوییم هدف کلی از این مصاحبه اقناع مردم برای آنکه در خرداد 1400 به اصلاح طلبان رأی بدهند با این توجیه که دولت روحانی دستاورد های بزرگی داشته و اگر جایی هم کسری و مشکلاتی بوده، تقصیر دولت قبلی و آمریکا و ترامپ است.

کاربران اصلاح طلب هم گرچه در سال 96 و در هیاهوی دوقطبی انتخاباتی، تصوری قهرمانانه از جهانگیری داشتند حالا و پس از آبروریزی های چهارساله این دولت و شخص اسحاق جهانگیری، گفت وگوی آدینه شب او را هم یک شکست تمام عیار توصیف می نمایند. جهانگیری حالا پهلوان پنبه ای شده که از موفقیت های خیالی پرده برداری می نماید، بی آنکه ببیند هم در سکوی تیم رقیب و هم در سکوی خودی، طرد می گردد.

او از برنامه هایش و ایده هایش می گوید؛ چنان کردیم و چنین باید می کردیم و بعد در توئیتر مورد تمسخر واقع شد که چه برنامه های خوبی دارد؛ کاش هشت سال معاون اول رئیس جمهور بود و فرصت پیاده کردن ایده هایش را داشت!

جهانگیری آن قدر غرق در خوب جلوه دادن دولت روحانی است که حتی کوشش می نماید بحران ارزی سال 97 را هم بزک کند. کدام شرایط عادی را می گوید در ماه هایی که 18 میلیارد دلار ارز کشور را به اسم ارز دولتی تقدیم صادرنمایندگان رانتی کردند و هیچ وقت هم از آن ها حسابرسی نکردند که این ارز را چه کردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "18 میلیارد دلار بر باد رفت؛ جهانگیری از کدام مدیریت تمجید می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 میلیارد دلار بر باد رفت؛ جهانگیری از کدام مدیریت تمجید می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید