یک رکورد باورنکردی ؛ ماجرای مردی که 70 سال چیزی نخورد

به گزارش وبلاگ فروش، سال 2010 بیمارستان استرلینگ در احمدآباد هندوستان مهمان عجیب وغریبی داشت؛ پرالاد جانی پیرمرد 82 ساله ای که مدعی بود از 70 سال پیش نه غذایی خورده و نه چیزی نوشیده!

یک رکورد باورنکردی ؛ ماجرای مردی که 70 سال چیزی نخورد

به گزارش وبلاگ فروش، وقتی ماجرای حیرت انگیز این پیرمرد همه جا پیچید، پزشکان بیمارستان استرلینگ تصمیم گرفتند جانی را برای مدتی در بیمارستان بستری نمایند و آزمایش های لازم را روی او انجام بدهند تا به راز نخوردن و نیاشامیدن این مرتاض پی ببرند.

نکته جالب اینجاست که در چند روزی هم که پرالاد در بیمارستان تحت مراقبت کامل پزشکی بود به هیچ عنوان چیزی نخورده و بالطبع بدنش هم هیچ چیزی را دفع نکرد. از نظر علم پزشکی بیشتر مردم می توانند تا چند روز هم بدون غذا سر نمایند چون بدن آنها از چربی ذخیره شده به عنوان منبع غذایی استفاده می نماید و وقتی که چربی سوزی تمام می گردد، ذخیره پروتئینی بدن آغاز به سوختن می نماید. تعداد بسیار کمی هم سه تا چهار روز بدون نوشیدن آب می توانند زنده بمانند. اما جانی رکورد گرسنه و تشنه ماندن را شکست.

بعد از اینکه این پیرمرد 82 ساله در بیمارستان بستری شد نقطه به نقطه بدن او مورد آزمایش نهاده شد و عملکرد تمام اعضای بدن این مرتاض هندی کنترل شد. نتیجه آزمایشات بسیار حیرت آور بود؛ چون تمامی ارگان های بدن این پیرمرد مثل ساعت کار می کردند و مورد پرالاد جانی به عقیده دکتر دینش دیسای -پزشک متخصص - بسیار نادر بود. نکته عجیب تر هم اینکه این مرتاض با وجود 70 سال دوری از آب و غذا از نظر روانی و فیزیکی در سلامت کامل به سر می بُرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک رکورد باورنکردی ؛ ماجرای مردی که 70 سال چیزی نخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک رکورد باورنکردی ؛ ماجرای مردی که 70 سال چیزی نخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید