کاهش 29 درصدی تلفات جاده ای گیلان در نوروز سال جاری

به گزارش وبلاگ فروش، خبرنگاران/گیلان رئیس پلیس راه گیلان از کاهش 29 درصدی تلفات جاده ای در طرح نوروزی گیلان اطلاع داد و توضیح داد: 36 درصد کاهش تلفات در محورهای اصلی و 64 درصد کاهش تلفات در محورهای فرعی داشتیم.

کاهش 29 درصدی تلفات جاده ای گیلان در نوروز سال جاری

سرهنگ حسین محمدپور امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان گیلان که در استانداری برگزار گردید، از کاهش هفت درصدی ورودی خودرو به گیلان در نوروز 98 اطلاع داد و اظهار کرد: در طرح نوروزی سال جاری که از 25 اسفندماه 97 شروع شد و تا 16 فروردین ماه 98 ادامه داشت، شاهد کاهش 20 درصدی ورودی مسافر به گیلان بودیم.

وی از کاهش 29 درصدی تلفات جاده ای در طرح نوروزی گیلان اطلاع داد و توضیح داد: 36 درصد کاهش تلفات در محورهای اصلی و 64 درصد کاهش تلفات در محورهای فرعی داشتیم. همچنین با کاهش 50 درصدی تلفات موتورسیکلت و عابر پیاده روبرو بودیم.

رئیس پلیس راه گیلان محورهای فومن - ضیابر، رشت - فومن و تالش - آستارا را دارای بیشترین میزان تلفات در نوروز 98 دانست و گفت: خروج مسافرین از استان در محور رودبار به منجیل به ویژه در روزهای پنجشنبه و آدینه گره ترافیکی ایجاد می نماید لذا باید محدودیت های ترافیکی در ایام نوروز اعمال کنیم.

محمدپور حجم تردد طرح نوروزی را دو برابر جمعیت گیلان دانست و توضیح داد: پلیس راه گیلان با 9 پاسگاه در سطح استان آمادگی دارد از مسافران نوروزی استقبال کند.

وی احداث استراحتگاه های بین المللی جهت توقف مسافران را موجب کاهش واژگونی دانست و اعلام کرد: با یاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آماده زیباسازی پاسگاه ها جهت استقبال از مسافران نوروزی هستیم.

رئیس پلیس راه گیلان از جمع آوری دست فروشان حاشیه راه محورهای منجیل - رودبار و امامزاده هاشم - سراوان اطلاع داد و اضافه نمود: به دنبال فعال سازی راهوران محله در روستاها هستیم تا در ایام تعطیلات نوروز به یاری پلیس راه بیایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاهش 29 درصدی تلفات جاده ای گیلان در نوروز سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 29 درصدی تلفات جاده ای گیلان در نوروز سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید