شادپیمایی میلیونی عاشقان ولایت امام علی (ع) در تهران

به گزارش وبلاگ فروش، خبرنگاران:به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر مهمانی پرشور و شوقی حدفاصل میدان امام حسین(ع) و میدان آزادی تدارک دیده شده تا مومنان علی به شوق شروع ولایتش بر عالم هستی دورهم جمع شده و شادی نمایند.

شادپیمایی میلیونی عاشقان ولایت امام علی (ع) در تهران

به گزارش تسنیم ،برای دومین سال است که روز عید غدیر جشن بزرگی در تهران به راه می افتد و مهمانی بزرگ کیلومتری مردم تهران را دعوت می نماید، مراسمی که از نیمه شب گذشته گروه های مردمی خودجوش برای مهیا کردنش در مسیر معین شده مشغول به آماده سازی موکب ها، ایستگاه های صلواتی، استیج ها و … شده اند.

با نزدیک شدن عقربه های ساعت به عدد 10 شب تقریباً براساس جدول زمان بندی اعلام شده از سوی مسئولان مهمانی 10 کیلومتری سال جاری به مناسبت عید غدیر روبه سرانجام است و شرکت کنندگان رفته رفته برای بازگشت به مبداء حرکتشان مهیا می شوند.

هرچند دلکندن از این فضای عرفانی که به عشق علی (ع) شکل گرفته امری سخت و ناشدنی است اما همه شیعیان مولای متقیان براین باورند که تجربه های سال جاری را برای برگزاری با شکوه تر مراسم سال آینده بکار خواهند گرفت همانطور که طی قرن ها این رخ داده و عشق به علی(ع) سینه به سینه میان شیعیان نسل به نسل منتقل شده است.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

منبع: توریسم آنلاین

به "شادپیمایی میلیونی عاشقان ولایت امام علی (ع) در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادپیمایی میلیونی عاشقان ولایت امام علی (ع) در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید