کارهای جالبی که می توانید در سفر به آوکلند انجام دهید

به گزارش وبلاگ فروش، هرکس که با آوکلند آشنا باشد حتما درباره برج آسمان شنیده است. خیلی ها عاشق ویهیک آیلند هستند در حالیکه برخی دیگر به پارک ها و گالری های هنر علاقه دارند. در سفر به آوکلند با کارهای جالبی که امروز در مجله خبرنگاران به شما معرفی می کنیم، می توانید سفر خود را به یک تجربه هیجان انگیز و خاص تبدیل کنید. در ادامه با کارهایی که می توانید در بزرگ ترین شهر نیوزلند انجام دهید بیشتر آشنا خواهید شد.

کارهای جالبی که می توانید در سفر به آوکلند انجام دهید

با سفر به آوکلند نگرانی های خود را به آب بسپارید

رفتن به اسپا عالی است اما در آوکلند می توانید تجربه جدیدتری را پشت سر بگذارید. ساعتی را در وان های فیوچرستیک و مدرن بگذرانید تا معنای دیگری از آرامش را دریابید. در این وان ها شما کاملا احساس بی وزنی خواهید کرد. دمای آب با دمای بدن یکسان تنظیم می شود و حاوی محلول اشباعی از نمک اپسوم است. همانطور که به موسیقی مورد علاقه تان گوش می کنید و از دنیای اطراف فاصله گرفته اید می توانید مسائل خود را فراموش کنید و آنها را به آب بسپارید.

آوکلند، مکانی ایده آل برای وگان ها

رستوران های هکتور در آوکلند، چند انتخاب برای افراد گیاهخوار و وگان هم به منوی غذایی خود اضافه کرده اند. موس چیا، ساندویچ هایی با غلات کامل و فلافل های کوچک از جمله این انتخاب ها هستند. برای غذا خوردن در این رستوران باید یک روز قبل جای خود را رزرو کنید.

از کافه گربه دیدن کنید

بله درست خواندید. در آوکلند دو کافه گربه وجود دارد؛ یکی در سواحل شمالی و یکی در قلب شهر. در هردوی این کافه ها می توانید قهوه یا هر چیز دیگری می خواهید سفارش دهید و سپس تا آماده شدن سفارش خود به اتاق گربه ها رفته و با آنها بازی کنید. این کافه ها بسیار محبوب و پر طرفدار هستند و توصیه می شود قبل از رفتن حتما از قبل جای خود را رزرو کنید.

به طبیعت کمک کنید

در سفر به آوکلند، می توانید بیشتر از همیشه به طبیعت نزدیک شوید. سازمان حفاظت از محیط زیست، در برخی از منطقه ها از داوطلبان دعوت به عمل می آورد تا چند روزی را در دامن طبیعت بگذرانند. کاشت درختان و کمک به حفظ محیط زیست از جمله فعالیت هایی هستند که می توانید در طبیعت آوکلند انجام دهید.

زامبی شوید

در سفر به آوکلند می توانید در ورک شاپ های آرایشی ای که برگزار می شود شرکت کنید. در یکی از این کارگاه ها به شما آموزش داده می شود که چگونه در عرض چند ساعت، با گریم ترسناکی خود را به شکل یک زامبی در آورید. مواد مختلف گریم و آرایش برای این کار استفاده می شود تا ظاهری طبیعی تر به شما ببخشد. البته ورک شاپ های دیگری هم برگزار می شود که شما می توانید خود را به شکل های دیگری به غیر از زامبی گریم یا نقاشی کنید.

از دست زامبی ها فرار کنید

با دوستانتان به سفر رفته اید؟ اگر در پی جایی هستید که بتوانید کمی به فعالیت های ماجراجویانه بپردازید، چالش فرار از دست زامبی همان کاری است که باید انجام دهید. این چالش یک بازی تیمی است که در آن شما و دوستانتان باید از دست زامبی ها نجات پیدا کنید و ماموریت خود را به سرانجام برسانید. این چالش بعد از یک جلسه تمرین افراد شجاع را به چالش می طلبد.

خودتان را از اتاق فرار نجات دهید

بازی اتاق فرار، یک بازی ایده آل برای گروه های سه تا 6 نفره و یکی دیگر از چالش های هیجان انگیزی است که می توانید در سفر به آوکلند آن را تجربه کنید. شما و دوستانتان یک ساعت زمان دارید تا معما را حل کرده و از اتاق فرار کنید. خلاقیت و همکاری به شما کمک می کند هرچه زودتر از اتاق خارج شوید. در این بازی می توانید در 4 اتاق مختلف بازی کنید: فرار از زندان، فرار از بخش روانی، رویاهای آلیس و جنگ جهانی دوم.

خودتان پاستا درست کنید

رستوران Mt Eden ورک شاپ هایی برای درست کردن پاستا برگزار می کند. این دوره دو ساعته به شما آموزش می دهد چگونه از نشاسته به صورت سنتی پاستا تهیه کنید. سرآشپز این رستوران در ورک شاپ ها حضور خواهد داشت و به شما نحوه خمیر کردن، شکل و فرم دادن و پخت پاستا را به طور کامل آموزش می دهد.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد نیوزلند به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "کارهای جالبی که می توانید در سفر به آوکلند انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای جالبی که می توانید در سفر به آوکلند انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید