چهار چرخی اسپرت برای قلب های هوادار خودرو

به گزارش وبلاگ فروش، این ب ام و 128ti 2021 است که اولین هاچبک داغ دیفرانسیل جلوی باواریایی ها محسوب می گردد. 128ti جدید در جایگاهی پایین تر از M135i xDrive قرار خواهد گرفت.

چهار چرخی اسپرت برای قلب های هوادار خودرو

به گزارش وبلاگ فروش، خودروی جدید ب ام و قرار است در ماه نوامبر عرضه گردد و حروف ti در آن مخفف Turismo Internazionale هستند.

این دو حرف قبلاً در مدل هایی همچون 1800 TI، 2002 TI، 323ti کامپکت و 325ti کامپکت دهه 90 میلادی بکار رفته است.

نیروبخش این هاچبک آلمانی پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربویی است که قدرتش به 261 اسب بخار و گشتاورش به 400 نیوتون متر کاهش یافته است.

این پیشرانه به یک گیربکس 8 سرعته استپ ترونیک متصل شده و باعث دست یابی به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5.1 ثانیه ای می گردد.

البته توانایی های هاچبک های داغ و دیفرانسیل جلو فقط به خط مستقیم محدود نمی گردد و به همین خاطر ب ام و 128ti به سیستم تعلیق M اسپورت با تنظیمات خاص مجهز شده و ارتفاع خودرو را 10 میلی متر کاهش داده است.

این خودرو همچنین از میله های ضد لغزش سفت تر سود برده و فنرها و جذب کننده های شوک بهتر در آن نصب شده اند. ب ام و همچنین می گوید 128ti حدود 80 کیلوگرم سبک تر از M135i می باشد.

آنچه بر پرفورمنس این خودرو می افزاید سیستم ترمز M اسپورت برگرفته از M135i است که با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ کامل شده است.

این خودرو همچنین دارای رینگ های 18 اینچی سفارشی بوده و می توان لاستیک های میشلین پایلوت اسپورت 4 را بدون هرگونه هزینه ای سفارش داد.

تریم شادولاین نیز در دسترس است که باعث اضافه شدن جلوپنجره و آینه های مشکی رنگ، رکاب های جانبی جدید و نشان ti به خودرو می گردد.

بهبودهای داخل کابین نیز شامل عناصر قرمز رنگ، نشان ti در استراحتگاه مرکزی و دوخت های متضاد در دیگر بخش ها همچون پانل درب ها و پانل پشت آمپرها هستند.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

به "چهار چرخی اسپرت برای قلب های هوادار خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار چرخی اسپرت برای قلب های هوادار خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید