پروتز لب در خانه فقط با یک مسواک

به گزارش وبلاگ فروش، لب یکی از اعضای مهم صورت است که زیبایی آن می تواند تغییرات اساسی در چهره ایجاد کند. به همین دلیل است که در حال حاضر افراد زیادی به خصوص خانم های جوان در پی آن هستند که نواقص آن را بر طرف نموده و جلوه ای زیباتر به صورت خود بدهند.

پروتز لب در خانه فقط با یک مسواک

پروتز لب در خانه با مسواک یک روش مقرون به صرفه و بدون ضرر برای زیبایی است. بزرگ شدن لب با روش خانگی معمولاً راحت و بدون دردسر است. در حال حاضر نیز روش های مختلفی برای پروتز کردن لب در خانه وجود دارد. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

پروتز لب در خانه با مسواک

در خصوص پروتز لب در خانه با مسواک باید بدانید هرچه مقدار پوسته پوسته های لب شما کمتر باشد لب شما بیشتر برق می زند؛ در چنین شرایطی لب ها بزرگ تر به نظر می رسد. برای این منظور کافی است مسواک خود را مرطوب نموده و به آرامی آن را روی لب ها بکشید.

پروتز لب در خانه با خمیردندان

یک قطعه پنبه را به خمیردندان آغشته نمایید و به آرامی روی لب ماساژ دهید. این کار را 2 دقیقه ادامه دهید پس از آن یک مسواک قدیمی برداشته و روی لب بکشید، 5 دقیقه صبر کنید سپس صورت خود را با آب بشویید ، با حوله خشک کنید.

حالا لب ها را با کمی روغن نارگیل چرب کنید. به این ترتیب لب های برجسته، نرم، درخشان و صورتی رنگی خواهید داشت. اگر به موهای خود اهمیت می دهید، به مطلب چگونه با آلوئه ورا موهای خود را بی نظیر کنیم؟ + ویدیو مراجعه کنید.

خواص روغن نارگیل: مرطوب کننده محافظت کننده در برابر عفونت های پوستی، تسریع کننده فرایند التیام بخشی و نرم کننده لب

مدت زمان مصرف: هفته ای 2 بار

استفاده از روغن های طبیعی برای پروتز لب در خانه

علاوه بر پروتز لب در خانه با مسواک روش های دیگری برای این کار وجود دارد. بعضی از روغن های طبیعی نیز مانند روغن نعنا و روغن فلفل می توانند جریان خون را در لب ها افزایش داده و باعث بزرگ شدن آن شوند. روغن نعنا را می توانید به تنهایی روی لب ها مالیده و آن را ماساژ دهید؛ اما روغن فلفل را باید با روغن نارگیل یا آب مخلوط نموده یا چند قطره آن را به بالم لب خود اضافه کنید.

منبع: www.paziresh24.com

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید صاف کردن مو فقط با یک کش را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "پروتز لب در خانه فقط با یک مسواک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتز لب در خانه فقط با یک مسواک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید