واکنش وزیر ارشاد به ادعای فروش موزه ملی سینما

به گزارش وبلاگ فروش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فروش موزه ملی سینما در راستای طرح مولد سازی را تکذیب کرد و گفت: این مساله صحت ندارد.

واکنش وزیر ارشاد به ادعای فروش موزه ملی سینما

به گزارش وبلاگ فروش، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع وبلاگ فروش درباره فروش موزه ملی سینما در ارتباط با طرح مولد سازی گفت: موزه ملی سینما از مفاخر فرهنگی هنری کشور است، این خبر صحت ندارد، طی یک سال و نیم اخیر کارهایی برای به روز آوری انجام دادیم.

وی بعلاوه با اشاره به برگزاری جشنواره فجر اظهار کرد: آنچه سال جاری در جشنواره فجر داشتیم شور، شوق، هیجان و حضور قوی مردم و هنرمندان هم در تهران و هم در مراکز استان ها بود.

وی توضیح داد: یکی از ویژگی های جشنواره کاملا مردمی بودن آن است، این جشنواره ها جزء مهمترین ها در سراسر جهان است و با حضور نزدیک مردم هم در تماشای فیلم، اجرای کنسرت و تئاتر برگزار گردید و در واقع عدالت فرهنگی دولت به تمام معنا خودش را نشان داد.

وزیر فرهنگ بعلاوه اعلام کرد: جدا از توزیع نکته مهم فراوری کارها در جشنواره بود، در جشنواره سال جاری کوشش شد از همه نقاط کشور، سیستان و بلوچستان، خوزستان، آذربایجان غربی، کردستان و... محلی برای دیده شدن وجود داشته باشد.

اسماعیلی گفت: نکته مهم حضور هنرمندان بود. از تمام هنرمندان تشکر می کنم که با همه گرایش ها و سلایق پر رنگ در صحنه حاضر شدند. خیلی کوشش کردند تا جشنواره را از هنرمندان خالی نمایند، از همه آن هایی که حاضر شدند تشکر می کنم. برای ما این مساله مهمی است کسانی که در چنین روزهای سخت و سخت پای مردم و نظام اسلامی ایستادند حتما مورد عنایت ویژه خدا هستند و ما هم در دولت رفتارها را مطابق با این کنش و رویکرد تنظیم می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش وزیر ارشاد به ادعای فروش موزه ملی سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزیر ارشاد به ادعای فروش موزه ملی سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید