نباید در انجام پلی آف لیگ والیبال عجله کرد، تک فینال عادلانه نیست

به گزارش وبلاگ فروش، دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال بدون برگزاری دو هفته انتهای متوقف شد چرا که تیم فولاد سیرجان نماینده ایران در جام باشگاه های دنیا است. به همین علت لیگ برتر والیبال به حالت تعطیل عایدی و همین باعث شد که فشردگی رقابت های لیگ بیشتر از گذشته گردد. انتها مسابقات تا اسفند ماه نیز یکی از مشکلاتی است که تیم ها نسبت به آن اعتراض دارند.

نباید در انجام پلی آف لیگ والیبال عجله کرد، تک فینال عادلانه نیست

رحمان محمدی راد، سرمربی تیم والیبال سپاهان که صدر جدول را بدون شکست در اختیار دارد درگفتگو با مهر گفت: اگر توجیه اردوهای ملی است همواره بازیکنان لژیونر اواخر اردیبهشت ماه به تیم ملی ملحق می شوند. چرا لیگ ما نباید مانند سایر کشورها در همان زمان به اتمام برسد. در این صورت بازیکنان در کوران مسابقات حضور دارند و دیگر بدون بازی تدارکاتی وارد تیم ملت ها نمی شوند.

امیر غفور بازیکن ملی پوش سپاهان هم بعد از بازی این تیم با سایپا در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر اصرار سازمان لیگ برای سرانجام مسابقات تا اسفند ماه گفت: مخالف برگزاری مسابقات تا سرانجام اسفند هستم. اگر بازیکنان از مسابقات وارد تیم ملی شوند، یاری بیشتری خواهد نمود. تیم ملی همواره در برگزاری ملاقات محبت آمیز دچار مشکل بوده به همین علت نتوانستیم بازی های اولیه در مسابقات را به خوبی شروع و نتایج مد نظر را کسب کنیم چرا که از شرایط آرمانی دور بوده ایم.

ملی پوش تیم والیبال سپاهان تأکید کرد: اگر بتوانیم مسابقات لیگ را طولانی مدت برگزار کنیم، بهتر است. مهم ترین مرحله لیگ، پلی آف است؛ جایی که تیم های قدرتمند با یکدیگر رقابت دارند و تماشاگران دوست دارند این بازی ها را بیشتر ببینند. نباید تا این مقدار در اتمام مرحله پلی آف عجله کنیم.

غفور ادامه داد: مرحله پلی آف می تواند بهتر برگزار گردد. مسابقات لیگ با یک تورنمنت فرق دارد. رقابت های لیگ باید در طولانی مدت و بالاترین سطح برگزار تا قهرمان تعیین گردد. اینکه یک تیم سه پیروزی از پنج بازی را به دست آورد و قهرمان گردد، مستحق این قهرمانی است اما برگزاری تک فینال عادلانه نیست.

وی درباره فشردگی لیگ نیز گفت: فشردگی لیگ عادی است. همه جای جهان در هفته دو بازی برگزار می گردد اما در ایران مشکل رفت وآمد تیم ها به محل مسابقات است، این ما را کمی اذیت می نماید و باعث سختی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نباید در انجام پلی آف لیگ والیبال عجله کرد، تک فینال عادلانه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید در انجام پلی آف لیگ والیبال عجله کرد، تک فینال عادلانه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید