فکری: امیدوارم اشتباهات داوری باعث امتیاز گرفتن تیمی نشود

به گزارش وبلاگ فروش، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسیمان می گوید امیدوار است ملاقات تیمش برابر پرسپولیس تحت شعاع داربی قرار نگیرد.

فکری: امیدوارم اشتباهات داوری باعث امتیاز گرفتن تیمی نشود

به گزارش وبلاگ فروش، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جریان هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (آدینه) از ساعت 18 در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان پرسپولس است. محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از این ملاقات اظهار کرد: با تیم بزرگی بازی داریم که بازیکنان بزرگ و کادر فنی خوبی هم دارد. یحیی گل محمدی، کریم باقری، افشین پیروانی، حمید مطهری و داود فنایی در این تیم هستند که سال ها در تیم ملی با آنها هم بازی بودم. ما در زمین هم رقابت های خوبی داشتیم. امیدواریم در بازی فردا هم شاهد رقابت باشیم و مردم شاهد بازی فنی خوبی باشند.

وی اضافه نمود: بازی سخت و سنگینی برای ماست. ما در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و امیداریم این فرایند ادامه داشته باشد و امیدواریم در این بازی سخت هم نتیجه بگیریم.

او درباره نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ و اعتراض به داوری هم گفت: ما به چه کسی نامه بدهیم؟ در خیلی از بازی ها اشتباهات داوری علیه ما بود. امیدوارم این بازی که پیش بازی داربی است تحت شعاع آن بازی قرار نگیرد. امیدوارم داور اشتباهی نکنند که باعث امتیاز گرفتن تیمی بشود. امیدوارم همه فضاها سالم رخ بدهد و مردم از بازی لذت ببرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فکری: امیدوارم اشتباهات داوری باعث امتیاز گرفتن تیمی نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: امیدوارم اشتباهات داوری باعث امتیاز گرفتن تیمی نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید