عکس ، مشخصات فنی و آپشن های کایی X3 پرو ، شاسی بلند تازه در راه ایران

به گزارش وبلاگ فروش، گجت نیوز نوشت: کایی X3 پرو به عنوان شاسی بلند نو در راه است. در ادامه با جزئیات طراحی، مشخصات فنی و آپشن های این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

عکس ، مشخصات فنی و آپشن های کایی X3 پرو ، شاسی بلند تازه در راه ایران

خبرها حاکی از آن است که شاسی بلند چینی کایی X3 پرو به عنوان محصول نو به بازار ایران عرضه می گردد. از این رو قصد داریم در این مقاله، شما را با جزئیات طراحی، مشخصات فنی و آپشن های شاسی بلند نو ایران خودرو آشنا کنیم.

مشخصات کایی X3 پرو

بخش طراحی

کایی X3 پرو در واقع نسخه فیس لیفت شاسی بلند ام وی ام ایکس 55 پرو بوده که در حال حاضر به وسیله مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می گردد. طول این شاسی بلند به 4400 میلی متر، عرض آن 1831 میلی متر، ارتفاع آن 1653 میلی متر و فاصله محوری آن نیز به 2632 میلی متر می رسد که با چنین ارقامی در ردیف شاسی بلندهای جمع وجور قرار می گیرد.

طراحان در مدل فیس لیفت این خودرو با مشکی کردن ستون C و تغییر طراحی رینگ توانستند نمای اسپرت تری را به وجود بیاورند. در نمای جلو نیز شاهد جلوپنجره با زمینه مشکی و طرح کهکشانی دو تکه هستیم که از میان آنها یک نوار عرضی مربوط به سپر عبور نموده است. در نمای عقب نیز طراحان، چراغ های به هم متصل را در نظر گرفتند و در دو طرف سپر عقب نیز دو خروجی اگزوز فیک به چشم می خورد.

طراحان برای کابین این شاسی بلند نیز یک نمایشگر تمام دیجیتالی برای سیستم اطلاعات تفریح و یک نمایشگر تمام دیجیتالی دیگر به عنوان کلاستر در نظر گرفتند. این خودرو از فرمان دی کات نیز بهره می برد و شرکت سازنده برای دریچه های تهویه مرکزی از طرح افقی و برای دریچه های دو طرف از طرح عمودی استفاده نموده است. پنل میانی صندلی های جلو نیز از یک قاب کرومی بهره می برد.

مشخصات فنی

کایی X3 پرو همچون ام وی ام ایکس 55 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ سود می برد که می تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این موتور نیز به وسیله یک گیربکس CVT با تعویض دنده مصنوعی 9 سرعته به چرخ های جلو منتقل می گردد.

زمان عرضه و قیمت کایی X3 پرو

کایی X3 پرو در بازار چین با قیمت پایه 12 هزار دلار به فروش می رسد و مشتریان برای نسخه فول آن باید حدود 14 هزار و 500 دلار هزینه نمایند. خبرها حاکی از آن است که ایران خودرو برای عرضه این شاسی بلند به بازار ایران عزم جدی داشته و به زودی این خودرو تحت برند ایران خودرو برای رقابت با ام وی ام ایکس 55 پرو به بازار ایران عرضه خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، مشخصات فنی و آپشن های کایی X3 پرو ، شاسی بلند تازه در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مشخصات فنی و آپشن های کایی X3 پرو ، شاسی بلند تازه در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید