ظرفیت بالگرد حامل وزیر ورزش فقط 4 نفر بود؟ ، واکنش مدیرعامل هلال احمر به نقدها شدید از شرایط بالگرد

به گزارش وبلاگ فروش، مدیرعامل جمعیت هلال احمر در مورد شائبه ای که پیرامون شمار سرنشینان بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان ایجاد شده بود، توضیحاتی را ارائه داد.

ظرفیت بالگرد حامل وزیر ورزش فقط 4 نفر بود؟ ، واکنش مدیرعامل هلال احمر به نقدها شدید از شرایط بالگرد

به گزارش وبلاگ فروش، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: بالگرد میل-17 در مقایسه با سایر بالگردها از ظرفیت نسبتا بالایی برای جابه جایی مسافر برخوردار است. این بالگرد با چیدمان صندلی مسافری و با لحاظ کردن کادر پروازی قابلیت جابه جا کردن 24 نفر را داراست.

او توضیح داد: اینکه عنوان شده بالگرد امدادی برای انتقال پزشک و کادر اورژانس استفاده می گردد و نهایتا برای 3 تا 4 نفر ظرفیت دارد، بر خلاف ادعای مطرح شده، تأکید می گردد که کاربرد بالگردهای هلال احمر صرفا برای انتقال اورژانسی نبوده است به طوری که امکانات اورژانسی مانند ست احیا و یا کادر اورژانس داخل این نوع بالگردهای هلال احمر وجود ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان نمود: این نوع از بالگردهای هلال احمر امدادی بوده و اصولا با بالگردهای اورژانس و حمل بیمار فرق دارد و عمدتا برای انتقال اقلام تدارکاتی و جابه جایی افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

او با اشاره به اینکه در بعضی گزارش ها عنوان شده که بالگرد از کرمان به سمت شهر رابر می رود و آنجا به خاطر مسئله ای فنی که پیش آمده بود، فرود می آید، توضیح داد: این اطلاعات مطرح شده نیز واقعیت ندارد. این بالگرد بر اساس برنامه پروازی یک بار از کرمان به شهر رابر پرواز نموده و سپس به سمت بافت ادامه مسیر داشته که متاسفانه در هنگام فرود در بافت دچار حادثه می گردد و به هیچ وجه در هنگام نشست و برخاست در شهرهای کرمان و رابر، هیچ گونه موردی از مشکل فنی در آن مشاهده و یا گزارش نشده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ظرفیت بالگرد حامل وزیر ورزش فقط 4 نفر بود؟ ، واکنش مدیرعامل هلال احمر به نقدها شدید از شرایط بالگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت بالگرد حامل وزیر ورزش فقط 4 نفر بود؟ ، واکنش مدیرعامل هلال احمر به نقدها شدید از شرایط بالگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید