شایعه عجیب در خصوص سرنوشت ساپینتو در استقلال

به گزارش وبلاگ فروش، استقلال در حال حاضر دارای یک سرمربی خارجی است که مسئولان این باشگاه به تازگی قرارداد وی را امضا نموده اند، اما هر روز یک شایعه عجیب در خصوص نیمکت این تیم مطرح می گردد. به طور مثال از صبح روز پنجشنبه شایعات زیادی در فضای مجازی در خصوص بازگشت استراماچونی به استقلال مطرح شد. مربی که دو فصل قبل نتایج خوبی با استقلال گرفت، اما به یکباره ایران را ترک کرد.

شایعه عجیب در خصوص سرنوشت ساپینتو در استقلال

اما واقعیت ماجرا چیست؟ استراماچونی در حال حاضر سرمربی الغرافه قطر است و با این تیم قرارداد دارد هر چند عملکرد وی و تیمش چندان قابل قبول مسئولان این باشگاه قطری نیست. از طرف دیگر ساپینتو نیز سرمربی استقلال است و با این تیم 2 سال قرارداد دارد و نمی گردد گفت تیمی که سرمربی دارد مسئولان بشگاهش در پی یک سرمربی دیگر می روند.

شاید در آینده و در صورتی که ساپینتو نتایج خوبی کسب نکند مسئولان این باشگاه به فکر تغییر سرمربی تیم قهرمان بیفتند، اما در حال حاضر هیچیک از مسئولان استقلال خبر مذاکره با استراماچونی و برکناری ساپینتو را تائید نخواهند کرد، زیرا ممکن است سرمربی پرتغالی و وکلای وی برای این بشگاه دردسر ایجاد نمایند.

نکته جالب اینجا است که باشگاه استقلال بدهی سنگینی به استراماچونی دارد که طبیعتا اول باید تکلیف این بدهی سنگین را معین کند.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

به "شایعه عجیب در خصوص سرنوشت ساپینتو در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه عجیب در خصوص سرنوشت ساپینتو در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید