شانس تیم ملی هندبال برای وایلد کارت چقدر است؟

به گزارش وبلاگ فروش، تیم ملی هندبال کشورمان که نتوانست سهمیه رقابت های قهرمانی دنیا را کسب کند همچنان می تواند به سهمیه وایلد کارت امیدوار باشد.

شانس تیم ملی هندبال برای وایلد کارت چقدر است؟

به گزارش، تیم ملی هندبال کشورمان که نتوانست سهمیه رقابت های قهرمانی دنیا را کسب کند و در نهایت با تساوی برابر کره جنوبی یک بار دیگر از رسیدن به این مسابقات ناکام ماند همچنان می تواند برای حضور در این مسابقات امیدوار باشد.

خوشبختانه قرار است رقابت های قهرمانی هندبال دنیا در سال 2021 با حضور 32 تیم، یعنی 8 تیم بیشتر نسبت به دوره قبلی برگزار شود.

در این مسابقات اروپا 13 سهمیه، آفریقا 6 سهمیه، آمریکا 5 سهمیه و آسیا هم 4 سهمیه دارند. در این میان 3 سهمیه باقی می ماند که یکی از آن ها برای قهرمان دوره قبلی است و 2 سهمیه دیگر هم به صورت وایلد کارت از طرف فدراسیون دنیای به تیمی تعلق می گیرد که توانسته نمایش خوبی داشته باشد، اما از کسب سهمیه ناکام مانده است.

هندبال ایران پیش از این هم امیدوار بود تا در سال 2018 سهمیه وایلد کارت را بگیرد، اما این اتفاق رخ نداد.

نحوه تعلق دریافت وایلد کارت به تیم ها همیشه فرمول و شرایط مخصوص خودش را دارد. البته سهم بیشتر آن هم به لابی های قدرتمند باز می شود. با این حساب اگرچه تیم ملی کشورمان نتوانست سهمیه مستقیم بگیرد، اما همچنان می تواند امید داشته باشد تا با وایلد کارت در مسابقات قهرمانی دنیا 2021 قاهره حاضر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شانس تیم ملی هندبال برای وایلد کارت چقدر است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "شانس تیم ملی هندبال برای وایلد کارت چقدر است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس تیم ملی هندبال برای وایلد کارت چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید