سریال پایتخت شیرگاه و گردشگری مازندران را در سطح بین المللی معرفی کرد

به گزارش وبلاگ فروش، معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران گفت: فیلم پایتخت توانست جاذبه های گردشگری شهرستان شیرگاه و مازندران را در سطح بین المللی معرفی کند.

سریال پایتخت شیرگاه و گردشگری مازندران را در سطح بین المللی معرفی کرد

مهران حسنی صبح پنجشنبه در بازدید تور رسانه ای مازندران از تأسیسات گردشگری سوادکوه و لوکیشن ساخت سریال پایتخت در این شهرستان با اشاره به نقش رسانه در معرفی جاذبه های گردشگری و ایجاد شوق سفر برای بازدید تأسیسات گفت: به عنوان نمونه سریال پایتخت توانست شهرستان شیرگاه و مازندران را در ابعاد بین المللی معرفی کند.

وی با اظهار اینکه صنعت گردشگری ناشی از نیازهای درونی انسان شکل می گیرد که وی را مجبور به انتخاب و سفر می نماید، هدف برپایی تور رسانه ای را معرفی مقصدها و محصولات گردشگری اعلام کرد و گفت: رسانه و گردشگری بایکدیگر پیوند ناگسستنی دارند.

حسنی یادآور شد: انتظار ما این است که در دوران کرونایی، مقاصد گردشگری توسط رسانه ها معرفی شوند و با نگاه اختصاصی به محصولات گردشگری به معرفی آن بپردازند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران با اظهار اینکه نگاه به گردشگری باید پایدار باشد، اضافه کرد: حفاظت محیط زیست، منابع و میراث فرهنگی و حرمت جامعه میزبان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اظهار اینکه توسعه پایدار سبب گردشگری می گردد، خواهان توجه ویژه به این بخش شد.

منبع: مهر

منبع: چمدان

به "سریال پایتخت شیرگاه و گردشگری مازندران را در سطح بین المللی معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال پایتخت شیرگاه و گردشگری مازندران را در سطح بین المللی معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید