شرایط بحرانی بازیگر مشهور بعد از سانحه

به گزارش وبلاگ فروش، جرمی رنر (Jeremy Renner)، بازیگر هالیوودی به علت جراحات ناشی از یک حادثه آب و هوایی در حین برف روبی به بیمارستان منتقل شد و تحت مراقبت ویژه نهاده شد. بر اساس گزارش ها شرایط او بحرانی، اما پایدار است.

شرایط بحرانی بازیگر مشهور بعد از سانحه

به گزارش روزیاتو، سخنگوی او به ددلاین گفت که این بازیگر 51 ساله که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، روز یکشنبه با هواپیما به بیمارستان منتقل شد. به گفته او این بازیگر تحت مراقبت ویژه قرار گرفته و خانواده اش همراه او هستند.

این بازیگر که در فرنچایز های مارول مانند هاکای (Hawkeye)، انتقام جویان (the Avengers) و کاپیتان آمریکا (Captain America) نقش آفرینی نموده است، در بالای دریاچه تاهو در کوه های سیرا نوادا مزرعه ای دارد؛ منطقه ای که در شب سال نو با طوفان زمستانی شدیدی روبه رو شد و 35 هزار خانوار را در منطقه ها شمالی نوادای واشو، کارسون، داگلاس، استوری و لیون بدون برق گذاشت. بخش اعظم ایالات متحده در هفته گذشته تحت تاثیر کولاک قرن قرار گرفته است و حداقل 60 نفر در سرتاسر این کشور جان خود را از دست داده اند.

در 13 دسامبر، رنر عکسی از برف در این منطقه در توییتر به اشتراک گذاشت و نوشت: بارش برف دریاچه تاهو شوخی نیست. او در اینستاگرام نیز چندین ویدیو از خود پشت فرمان یک برف روب منتشر کرد.

در سال 2015 نیز رنر عکسی در اینستاگرام خود از یک وسیله نقلیه برفی منتشر نموده بود که برای جابه جایی روی زمین های برفی در شرایط سخت استفاده می گردد.

در سال 2017 این بازیگر هنگام فیلمبرداری فیلم کمدی تگ (Tag) از ناحیه آرنج و مچ دست چپ دچار شکستگی شد.

رنر که با بازی در نقش ابرقهرمانی کلینت بارتون که به نام هاکای نیز شناخته می گردد و بعلاوه بازی در مجموعه فیلم های ماموریت غیرممکن (Mission Impossible) به معروفیت رسید، در سال 2010 برای فیلم درام جنگی مهلکه (The Hurt Locker) نامزد اسکار برترین بازیگر مرد شد و سال بعد برای فیلم شهر (The Town) نامزدی برترین بازیگر نقش مکمل اسکار را به کارنامه خود اضافه نمود.

پخش فصل دوم سریال شهردار کینگزتاون (The Mayor of Kingstown) با بازی جرمی رنر از 15 ژانویه به وسیله پارامونت پلاس شروع خواهد شد.

منبع: فرارو

به "شرایط بحرانی بازیگر مشهور بعد از سانحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بحرانی بازیگر مشهور بعد از سانحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید