سرمربی بحرین: قدرت کافی برای بستن فضای طارمی و آزمون را نداشتیم

به گزارش وبلاگ فروش، هلیو سوزا سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین بعد از باخت 3 بر صفر تیمش مقابل ایران گفت: باوجود ارائه سطحی خوب در نیمه نخست مثل همواره نتوانستیم ایران را تحت فشار قرار بدهیم.

سرمربی بحرین: قدرت کافی برای بستن فضای طارمی و آزمون را نداشتیم

وی افزود: نقطه قوت تیم ملی ایران بازی در عمق است و تیم ما باید از قدرت بیشتری برخوردار باشد که به آنها فضایی در این بخش ندهد.

سرمربی تیم ملی بحرین تاکید نمود: ایران بازیکنان با کیفیتی مثل سردار (آزمون) را دارد که یکی از برترین بازیکنان روسیه محسوب می گردد.

سوزا ادامه داد: مهدی طارمی در پورتو پرتغال بازی می نماید و جایزه برترین گل این فصل از لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. ما قدرت کافی برای بستن فضاهای بازی و جلوگیری از ایجاد این فرصت ها را نداشتیم.

وی در واکنش به انتقاداتی که از تعویض های بحرین مقابل ایران صورت گرفت، گفت: تعویض ها در زمان مناسب انجام شد. بازیکنان تعویضی وظیفه اصلاح نتیجه را بر عهده دارند اما کل گروه و بازیکنان مسئول نتیجه هستند.

سرمربی بحرین یادآور شد: بازیکنانی که امروز مقابل ایران بازی کردند، همان نفراتی هستند که اخیراً در بازی محبت آمیز مقابل بحرین بازی نموده بودند.

سوزا با بیان اینکه بحرین با دو تیم قدرتمند یعنی عراق و ایران بازی کرد و توانست با این دو تیم رقابت کند، یادآور شد: اگرچه کسانی بودند که می گفتند رقابت فقط بین ایران و عراق در این گروه محدود خواهد بود.

به گزارش روزنامه الوطن، سرمربی بحرین در انتها گفت: شانس صعود بحرین به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی سخت و کم است و اگر مقابل ایران مساوی نموده بودیم، امید بیشتری وجود داشت بخصوص اینکه تیم ما فقط یک مسابقه در پیش دارد و ایران و عراق دو بازی.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی بحرین: قدرت کافی برای بستن فضای طارمی و آزمون را نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بحرین: قدرت کافی برای بستن فضای طارمی و آزمون را نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید