ساپینتو: لوکادیا و دیاباته برای من بازیکنان مهمی هستند ، با 3 امتیاز کمتر هم قهرمان می شویم

به گزارش وبلاگ فروش، سرمربی استقلال می گوید پرسپولیس حتی بدون دو مهاجم اصلی خود هم تیمی قوی است.

ساپینتو: لوکادیا و دیاباته برای من بازیکنان مهمی هستند ، با 3 امتیاز کمتر هم قهرمان می شویم

به گزارش وبلاگ فروش ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این ملاقات اظهار کرد: قبل از یک ماه و 10 روزی که به خاطر جام جهانی، لیگ برتر تعطیل گردد، ما شرایط خوبی داشتیم و بازی سوپرجام را با پیروزی پشت سرگذاشتیم. در تعطیلات خواستیم برای اردو برنامه ریزی کنیم اما به خاطر شرایط مالی نتوانستیم.

ساپینتو درباره مسائل مالی اضافه نمود: تا حدودی برخی از مسائل مالی رفع شده است. برای بازیکنان سخت بود که تمرکز داشته باشند اما شجاع بودند و در چند هفته آخر سخت کار کردند. با وجود اینکه تمرکز کاملی نداشتند، کار را پیش برد. گام به گام شرایط باشگاه بهتر خواهد شد و امیدوارم شرایط برای همه بهتر گردد.

سرمربی استقلال درباره کمپ حجازی گفت: من 2 بار کمپ حجازی را دیدم. امکاناتش هنوز تکمیل نشده است. فکر کنم رختکن آماده گردد اما هنوز سایر نقاطش تکمیل نشده است. مهم ترین مساله اش زمین تمرین است که آن هم آماده است.

او درباره داربی 99 مرکز گفت: ما 19 بازی دیگر در پیش داریم و هنوز به وسط فصل نرسیده ایم. هنوز 57 امتیاز در لیگ برتر به جای مانده است. ما احتیاج به 43 امتیاز برای قهرمانی در لیگ برتر داریم. سال پیش 68 امتیاز کسب کردیم اما هر تیمی که 65 امتیاز بتواند بگیرد، قهرمان لیگ برتر است. هر بازی برای من مهم است. در بازی پیش رو، هر کسی ببرد یا مساوی کند، قهرمان لیگ نیست اما اهمیت این بازی را می دانیم. این بازی بیش از 3 امتیاز برای ما ارزش دارد. این بازی برای ما خیلی خاص است و تقابل دو تیم قوی است. ما برای این بازی خود را آماده نموده ایم و اعتماد به نفس بالایی داریم. ما با تمام جاه طلبی خود این بازی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

ساپینتو درباره غیبت لوکادیا و دیاباته در تیم پرسپولیس گفت: برخی وقت ها ما چیزهایی را در کنفرانس می شنویم که خلافش بعدا ثابت می گردد. برای من لوکادیا و دیاباته بازیکنان مهمی هستند اما ما بازیکنان خیلی مهمی داریم. برای من نقطه قوت حریف ، تیم پرسپولیس است. این مساله برای فرقی نمی کند بدون لوکادیا و یا با لوکادیا، استراتژی من فرقی نمی کند. ما باید 90 دقیقه تمرکز کنیم و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی استقلال درباره تفاوت های داربی های ایران با داربی های پرتغال گفت: ما اعتماد به نفس بالایی داریم و این برترین چیزی است که می توانم به طرفداران بگویم. ما از حضور تماشاگران برخوردار نیستیم و نمی دانم چرا این مساله اتفاق افتاده است. امیدوارم آن ها به ورزشگاه برگردند چون داربی بدون تماشاگران معنایی ندارد. این بازی خیلی خاص است و من به بازیکنان گفتم از کنترل عاطفی بالایی برخوردار باشند. دو تیم از کیفیت بازیکنان برابر برخوردار هستند. تیمی که کنترل عاطفی بیشتری برخوردار باشد، می تواند پیروز باشند. پرسپولیس در ضربات کاشته عملکرد خوبی داشته است. ما نباید به حریف شانس بدهیم. اگر تیمی از موقعیت ها بتواند استفاده کند، به پیروزیت نزدیک تر می گردد. ما در طول موقعیت ها باید از تمرکز بالایی برخوردار باشیم.

او درباره برگزاری داربی پیش از رقابت های جام جهانی گفت: این مساله گذشته است. الان هم زمان خوبی برای داربی است. تعطیلات در روند تیم خوب بود. همواره مقابل تیم خوب بازی کردن، زمان خوبی می تواند باشد.

ساپینتو درباره عملکرد تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی و قهرمانی آرژانتین در این مسابقات گفت: تفاوت رونالدو و مسی در سن شان است. برای من، هر دو یکی از برترین بازیکنان جهان هستند. رونالدو و مسی هر کدام به جایگاه های دست پیدا نموده اند. این 2 بازیکن لایق عناوین برتر هستند و باعث تاسف است که رونالدو نتوانست جام جهانی را فتح کند اما زندگی اینطور است و برخی اوقات شما می برید و برخی اوقات می بازید. برترین بازیکنی که پرتغال داشته است، کریستیانو رونالدو بوده است.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: در این رابطه شک داریم و این مساله در زمین معین خواهد شد.

ساپینتو درباره عملکرد بازیکنان تیمش در رقابت های جام جهانی گفت: این بازیکنان سخت کار کردند و عملکرد خوبی داشتند. من به آن ها افتخار می کنم. فکر می کنم اگر ایران حمایت های خوبی برخوردار بود، می توانست صعود کند. اگر انرژی به تیم خوب بود، می توانست صعود کند.

وی درباره تیم داوری در داربی هم گفت: امیدوارم عملکرد خوبی از دو تیم و تیم داوری ببینیم. شنیدم داور چند ماهی می گردد که سوت نزده است. امیدوارم برترین شرایط حاصل گردد و داور برترین بازی را سوت بزند. امیدوارم یک بازی خوبی ببینیم و امیدوارم داوری هم عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساپینتو: لوکادیا و دیاباته برای من بازیکنان مهمی هستند ، با 3 امتیاز کمتر هم قهرمان می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: لوکادیا و دیاباته برای من بازیکنان مهمی هستند ، با 3 امتیاز کمتر هم قهرمان می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید