ساپینتو: داوران عاشق من هستتند، استقلال باید تا الان 28 امتیازی میشد

به گزارش وبلاگ فروش، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: علت دریافت کارت زرد از سوی داور را نمی دانم، ولی فکر می کنم آن ها عاشق من هستند.

ساپینتو: داوران عاشق من هستتند، استقلال باید تا الان 28 امتیازی میشد

ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل طرفدار در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی گفت: به علت کسب سه امتیاز بسیار شادمان هستیم. نیمه اول کاملاً در اختیار ما بود. می توانستیم حداقل 3 گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم تیم حریف بسیار ریسکی بازی کرد و آغاز محکمی داشت. سه تعویض در ترکیب آن ها ایجاد شد و برای ما مشکل ایجاد کردند، چون بازی مستقیم انجام دادند.

لایق پیروزی بودیم

وی ادامه داد: آن ها خوب جنگیدند و خوب دویدند. رفتار خوبی از تیم طرفدار دیدم و این موضوع کار را برای ما هم سخت کرد. این نوع بازی آن ها برای ما چالش ایجاد کرد. در نیمه دوم هم که خوب ظاهر نشدیم، اما رقابت نزدیکی با حریف داشتیم. به تیم طرفدار تبریک می گویم که خوب بازی کردند. به سرمربی و بازیکنان این تیم خسته نباشید می گویم که با تمام وجود کار می نمایند. نیمه دوم برای ما خیلی سخت بود، اما در مجموع لایق پیروزی بودیم.

داوران عاشق من هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد دریافت کارت زرد از سوی داور مسابقه، توضیح داد: واقعاً نمی دانم. واقعا علت این کار را متوجه نشدم. فکر می کنم آن ها عاشق من هستند و من را دوست دارند. با داور وسط و داور چهارم هم صحبتی نداشتم، بلکه در حال صحبت با همکاران خودم بودم. باید علت این موضوع را بدانم.

ساکت الهامی هم مثل من احساسی است

ساپینتو درخصوص صحبت هایش با غلامپور و سپس ساکت الهامی، گفت: من در حال صحبت با همکاران خودم بودم. نمی دانم؛ شاید نباید با کادر خودم صحبت کنم! اگر به این علت است واقعاً برایم عجیب خواهد بود. مسئله ای با سرمربی حریف نداشتم، چوناو هم مثل من احساسی است. 90 دقیقه جنگیدیم، اما به هم احترام گذاشتیم و این چیزی است که من دوست دارم. او از تیم خودش دفاع می نماید و من هم همین کار را می کنم، اما همه چیز با احترام است.

می دانستیم مقابل طرفدار با چالش روبرو می شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد برگزاری بازی محبت آمیز پیش فصل با طرفدار و تاثیر آن مسابقه در کسب پیروزی در بازی امروز، اظهار داشت: این یک بازی فرق دارد. آن موقع اول کار بودیم و سیستم دیگری را کار می کردیم؛ البته سیستم آن ها هم متفاوت بود. با وجود اینکه یک بازی محبت آمیز بود، اما در فکر بازیکنان یک بازی رسمی تلقی نمی شد. می دانستیم که آن ها تیم جنگنده ای هستند و با آن ها دچار چالش خواهیم شد.

باید 28 امتیازی می شدیم

ساپینتو در پاسخ به این سوال که اگر به عقب بازگردد چه کاری انجام خواهد داد تا استقلال به صدر جدول برسد، بیان کرد: فقط داوران! تا کنون باید 28 امتیاز کسب می کردیم. 6 امتیاز بیشتر از چیزی که تا به امروز به دست آورده ایم.

در نیمه دوم لیگ حرف های زیادی برای گفتن داریم

وی درخصوص تعطیلی رقابت های لیگ برتر و آماده نگه داشتن بازیکنان از نظر جسمی و فکری، توضیح داد: این موضوع برای همه تیم ها از جمله سپاهان و پرسپولیس هم سخت است. هنوز آغاز کار هستیم و تنها یک سوم مرحله را گذرانده ایم. مقاطع سخت لیگ به جای مانده است. قسمت دوم لیگ هم سخت تر از قسمت اول است. حرف های زیادی برای گفتن داریم و این موضوع را خواهید دید.

کیفیت زمین تاپ نه، اما خوب بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص کیفیت زمین مسابقه، گفت: زمین خیلی خوب بود. قبلاً هم، چون اینجا تمرین نموده بودیم از شرایط مطلع بودم. قبلاً شرایط بد بود، اما الان خوب شده است. کیفیت زمین مسابقه تاپ و درجه یک نیست، اما خوب است.

به همه بازیکنان به یک مقدار اعتماد دارم

ساپینتو درمورد شرایط حردانی و جلالی و احتمال حضور این نفرات در تیم ملی، اظهار داشت: من این بازیکنان را دوست دارم. دو بازیکن در دفاع راست دارم که خیلی خوب هستند. همین شرایط در دفاع چپ هم وجود دارد. نمی توانم تمام نفرات را وارد زمین کنم. این ها انتخاب های من هستند و مسئولیت این موضوع با من است، اما به همه آن ها به یک مقدار اعتماد دارم. آن ها بازی می نمایند و به تیم هم یاری خواهند کرد. فصل بزرگی در پیش داریم. اینگونه نیست که آنها، چون بازی نمی نمایند نباید به تیم ملی بروند. من برای آن ها شادمانم و اگر تعداد ملی پوشان ما بیشتر گردد، بازهم شادمان خواهم شد. نه تنها آن ها که همه می خواهند بیشتر بازی نمایند.

دوست داشتم دربی قبل از جام جهانی برگزار گردد

وی درخصوص اینکه گفته می گردد علاقه داشت که دربی قبل از جام جهانی برگزار گردد، توضیح داد: دوست داشتم که قبل از جام جهانی دربی برگزار گردد. این یک شگفتی برای من است. هر کاری هم کردم که الان بازی کنیم، اما نشد.

همه باید به تیم ملی اعتماد به نفس و انرژی مثبت بدهند

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص پیش بینی اش از نتایج تیم ملی در جام جهانی، گفت: اسکوچیچ هم خوب کار کرد. تیم ملی با کی روش هم خیلی خوب کار می نماید. ایران باید مقابل دو تیم قدرتمند بازی کند. فقط باید خونسرد باشند و اجازه بدهند تیم ملی کار خودش را انجام بدهد و به تیم اعتماد به نفس و انرژی مثبت بدهند.

شرایط مان برای سوپرجام خیلی مثبت است

ساپینتو درمورد بازی با نساجی در سوپرجام و محل برگزاری این مسابقه و احتمال کسب جام برای استقلال، توضیح داد: ما شرایط خیلی مثبتی داریم، اما بازی متفاوت تری را شاهد خواهیم بود، چون یک فینال است. این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. باید سطح خیلی بالایی داشته باشیم تا برنده شویم.

وبلاگ فروش ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساپینتو: داوران عاشق من هستتند، استقلال باید تا الان 28 امتیازی میشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: داوران عاشق من هستتند، استقلال باید تا الان 28 امتیازی میشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید