زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ به بازار ایران ، تصاویر تازه این کراس اوور را ببینید

به گزارش وبلاگ فروش، در نمایشگاه خودرو در مشهد دیگنیتی پرستیژ سهم بازدیدکنندگان بیشتری را به خود اختصاص داده است.

زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ به بازار ایران ، تصاویر تازه این کراس اوور را ببینید

به گزارش وبلاگ فروش به نقل از خودرو بانک، محل دائمی نمایشگاه های مشهد از تاریخ 9 الی 12 شهریورماه میزبان برگزاری بیست و دومین نمایشگاه خودرو است. این رویداد، اهمیت بسیاری در صنعت خودرو کشور داشته و جدیدترین محصولات تولیدکنندگان و مونتاژکاران کشور را به نمایش می گذارد.

شرکت های متعددی در این نمایشگاه شرکت نموده اند که از جمله آن ها می توان به گروه صنعتی بهمن اشاره نمود. بهمن موتور در این رویداد از خودروهای دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، کشنده امپاور و 460 و همین طور وانت کاپرا 2 فیس لیفت رونمایی نموده است.

در میان این محصولات، دیگنیتی پرستیژ سهم بازدیدکنندگان بیشتری را به خود اختصاص داده. این ماشین در نمایشگاه بین المللی تهران نیز درخشش بسیاری داشت و به خوبی توانست برای بهمن موتور افتخارآفرینی کند.

کراس اوور دیگنیتی پرستیژ نسخه بهبودیافته دانگ فنگ ix5 است که اوایل سال 1400 با نام دیگنیتی وارد ایران شد. نسخه پرستیژ از لحاظ مشخصات فنی ارتقا پیدا نموده و تغییرات جزئی نیز در ظاهر آن مشاهده می گردد.

دیگنیتی پرستیژ در نمای جلو دارای جلوپنجره کهکشانی تقریبا بزرگ و بدون حاشیه بوده که از هر دو طرف به چراغ های جلو متصل می گردد. این ماشین روی رینگ های 20 اینچی سوار بوده و در نمایش عقب شامل دیفیوزر مشکی رنگ، سراگزوزهای دوبل و چراغ هایی می گردد که به وسیله نوار باریک به یکدیگر متصل شده اند. این خودرو ظاهری بسیار مجذوب کننده و جوان پسند داشته و بدون شک به محض عرضه به بازار، جزو یکی از پرفروش ترین محصولات بهمن موتور خواهد بود.

یک موتور 2 لیتری 4 سیلندره توربوشارژ GDI در زیر کاپوت دیگنیتی پرستیژ قرار گرفته که قدرت 228 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن متر را به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو وارد می نماید.

داخل کابین، تجهیزاتی نظیر نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، فرمان دی-کات با دکمه های کنترلی، نشانگرهای پشت آمپر دیجیتالی، سیستم صوتی پایونیر با 8 بلندگو و سیستم نورپردازی با امکان تنظیم 7 رنگ متفاوت به چشم می خورد.

این ماشین بعلاوه دارای طیف وسیعی از امکانات و تجهیزات ایمنی متعددی است که از جمله آن ها می توان به سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD، سیستم کنترل کشش ATC، TRC و TCS، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سنسور فشار باد تایرها، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، شارژر وایرلس تلفن همراه، دوربین ثبت وقایع حین رانندگی، سنسورهای نور و باران، سانروف پانوراما دو قسمتی، دوربین عقب، سیستم تشخیص مانع، ایربگ های راننده، سرنشین جلو و جانبی، ایموبالایزر و غیره اشاره نمود.

طبق اظهارات مدیرعامل بهمن موتور در حاشیه نمایشگاه مشهد، بهمن ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ از ماه آینده روانه بازار می شوند. پرستیژ رقیب سرسخت خودروی KMC K7 کرمان موتور و، فونیکس تیگو 7 پرو مدیران خودرو خواهد بود.

خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ خودروی دیگنیتی پرستیژ

منبع: همشهری آنلاین

به "زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ به بازار ایران ، تصاویر تازه این کراس اوور را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ به بازار ایران ، تصاویر تازه این کراس اوور را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید