روبات نانوا رونمایی شد ، امکان سفارش با مانیتور لمسی ، پخت تمام اتوماتیک و سرعتی نان

به گزارش وبلاگ فروش، در نمایشگاه CES سال جاری از روبات نانوا رونمایی شد، روباتی که می تواند نان ها را به سالم ترین شکل ممکن و با سرعتی خیره کننده تحویل کاربران دهد.

روبات نانوا رونمایی شد ، امکان سفارش با مانیتور لمسی ، پخت تمام اتوماتیک و سرعتی نان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سال جاری وقتی از کنار یکی از غرفه های نمایشگاه CES رد شوید عطر نان تازه پخت شده را حس می کنید و اگر رژیم داشته باشید احتمالا آن را به شنبه بعدی موکول می کنید.

این روبات نان ساز نوعی دستگاه هوشمند است که به شکل تمام اتوماتیک نان می پزد. اما جالب است بدانید که این روبات مراحل پخت نان را درست بر اساس اصول سنتی رعایت می نماید، یعنی مواد مورد احتیاج برای پخت نان را مخلوط و صاف می نماید و برای پختن داخل فر می گذارد.

این فرایند شامل یک فرایند چند مرحله ای از نوار نقاله ها و اهرم هایی است که با یک قیف بزرگ برای دریافت مواد شروع می گردد. این روبات می تواند برای شرکت های فراوری مواد غذایی و یا نانوایی ها بسیار کاربردی باشد. اجاق گاز به طور اتوماتیک در 395 درجه فارنهایت واقع شده است، اما تنظیمات مختلفی می تواند برای درجه فر اعمال گردد.

پس از پخت، نان ها وارد بخش خنک کننده می شوند و جالب تر این که احتیاجی نیست مشتریان به فروشنده بگویند چه نانی می خواهند، بلکه می توانند به وسیله یک مانیتور لمسی نان مورد علاقه خودد را انتخاب نموده و سفارش دهند. تمام این فرایند حدود یک ساعت و نیم طول می کشد و یک چرخه نو پخت هر شش دقیقه دوباره راه اندازی می گردد.

گرچه هنوز هیچ قیمت رسمی برای این روبات اعلام نشده است اما تخمین زده می گردد که این شرکت برای حدود 100 هزار دلار این محصول را در اختیار خرده فروشان بگذارد. محصول فوق به وسیله شرکت ویلکینسون طراحی شده است. این شرکت در کوشش است تا یک روبات قناد نیز به بازار ارائه کند.

منبع: انتخاب

به "روبات نانوا رونمایی شد ، امکان سفارش با مانیتور لمسی ، پخت تمام اتوماتیک و سرعتی نان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات نانوا رونمایی شد ، امکان سفارش با مانیتور لمسی ، پخت تمام اتوماتیک و سرعتی نان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید