داستان گویی به سبک گوگل

به گزارش وبلاگ فروش، قرار است گوگل هوم یک سوپرایز عالی برای بچه هایی داشته باشد که شبها با شنیدن داستان می خوابند.

داستان گویی به سبک گوگل

دستیار هوشمند گوگل موسوم به گوگل هوم (Google Home) از این پس می تواند داستان هایی را که والدین موقع خواب برای بچه ها خود می گویند، با آهنگ متناسب و افکت های صوتی همراه کند.

گوگل اعلام نموده است با همکاری کمپانی دیزنی(Disney) از این پس می تواند داستان شب بچه ها را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک کند.

دستیار هوشمند گوگل با استفاده از این ویژگی که از امروز قابل دسترس است، می تواند صداهای محیطی و موسیقی متناسب با داستانی که والدین در حال روایت آن برای فرزند خود هستند، پخش کند.

تنها کاری که والدین ضروری است انجام دهند، این است که عبارت سلام گوگل، بیا به همراه دیزنی بخوانیم را بگویند و آغاز به خواندن یک داستان مناسب نمایند.

این ویژگی، تجربه شنیدن داستان را برای بچه ها، هیجان انگیز می نماید، چرا که گوگل هوم زمانی که والدین، خواندن را متوقف می نمایند یا قسمتی از داستان را نادیده می گیرند، تشخیص می دهد و موسیقی و صداهای محیطی را با جایی که داستان واقع شده است، تنظیم می نماید.

سری اول داستان های موجود در این ویژگی نو شامل موارد داستان های مدرن دیزنی مانند موآنا (Moana)، کوکو (Coco) و داستان اسباب بازی 3 (Toy Story 3) و بعلاوه داستان های کلاسیکی مانند سه خوک (Three Pigs)، پیتر پن (Peter Pan) و سیندرلا (Cinderella) است.

منبع: انتخاب

به "داستان گویی به سبک گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان گویی به سبک گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید