خبر بد تاج برای نمایندگان فوتبال ایران در آسیا

به گزارش وبلاگ فروش، بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا یکی از دغدغه های اهالی فوتبال به میزبانی از تیم های عربستانی در داخل ایران برمی شود. در روزهای گذشته بعضی رسانه های خارجی و عرب زبان صحبت از برگزاری بازی های تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث به میان آوردند اما مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در کوشش است چنین اتفاقی نیفتد.

خبر بد تاج برای نمایندگان فوتبال ایران در آسیا

تاج در پاسخ به این پرسش که آیا تیم های عربستانی می توانند به ایران بیایند، گفت: روابط ما با عربستان روابط بسیار خوبی است و با فدراسیون این کشور بسیار هماهنگ هستیم. در سفری که به استرالیا داشتم نشستی با آقای یاسر المسحل داشتم و به تفاهمات خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: دوازده داور خود را برای آموزش VAR به عربستان فرستادیم و داور بازی محبت آمیز ایران و آنگولا احتمالا عربستانی است. در کل من و آقای یاسر هر دو دنبال این هستیم که محدودیت ایجاد شده در سال 2016 لغو گردد اما این اتفاق هنوز به وسیله هئیت رییسه کنفدراسیون أسیا هنوز صورت نگرفته است. چون این مسئله به کمیته انضباطی رفته باید به وسیله همان کمیته به هئیت رییسه بیاید. اینطور نیست که اعضای هئیت رییسه بتوانند با هم مذاکره و این مسئله را لغو نمایند، آن هم یک مؤلفه هایی دارد.

رییس فدراسیون فوتبال بعلاوه گفت: آقای المسحل به ما اعلام کردند که 5 سپتامبر در این خصوص تصمیم می گیرند. در هر صورت یک هفته دیگر یا این حکم گذشته شکسته می گردد یا اگر باقی بماند ما مجبور هستیم بازی ها را رفت و برگشت در کشور دیگری برگزار کنیم. در مجموع با توجه به رفتار طرف عربستانی و وزارت امور خارجه خودمان ارزیابی ام مثبت است. من می دانم در دو سه روز گذشته وزارت خارجه مذاکرات مثبتی با طرف عربستانی داشته و منتظر تصمیم AFC هستیم. باید مراحل اداری طی گردد ولی اگر از من بپرسید می گویم بازی در کشور ثالث همچنان پابرجا هست.

منبع: فرارو

به "خبر بد تاج برای نمایندگان فوتبال ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد تاج برای نمایندگان فوتبال ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید