خبرنگاران محدودیت های کرونایی در نماز آدینه البرز اعمال می گردد

به گزارش وبلاگ فروش، کرج - خبرنگاران - مسوول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی البرز گفت: تعطیلی فعالیت آکادمی ها و مراکز فرهنگی ، هنری و همچنین محدویت های کرونایی در برگزاری نماز های آدینه و جماعت طی 2 هفته آینده در شهرهای نارنجی استان اعمال می گردد.

خبرنگاران محدودیت های کرونایی در نماز آدینه البرز اعمال می گردد

به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، ناصر مقدم در تشریح محدودیت های کرونایی اخیر در استان اضافه نمود: با توجه به انتشار ویروس کرونا در سطح البرز و تغییر رنگ شهرهای کرج و فردیس از زرد به نارنجی، شرایط و محدودیت های کرونایی استان تغییر کرده و متناسب با شرایط جدید وضع شده است.

وی اضافه نمود:بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس مقررات برای رنگ بندی های مختلف کرونایی، برگزاری نمازهای آدینه و جماعات در شهرهای نارنجی، به مدت 14 روز تعطیل و کلیه مراسم های مذهبی و برگزاری جلسات اداری و غیره با بیش از حضور 15 نفر ممنوع است.

مقدم با بیان اینکه این محدودیت ها از هشتم فروردین آغاز و تا 22 فروردین ادامه خواهد دارد، گفت: در خاتمه هفته جاری، توصیه ما به عموم شهروندان آن است که تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند و در صورت حضور در فضای باز و سبز، ضمن پرهیز از حضور در جمع ها و اماکن شلوغ، تمام دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی و کرونایی را رعایت کرده و از هرگونه عادی انگاری در مورد کرونا و خطرات آن، پرهیز کنند.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبات مدیریت هوشمند کرونایی، حضور در پارک ها و فضای سبز عمومی شهرها، ممنوع و نظارت و کنترل لازم توسط مراجع مربوطه در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.

مقدم گفت: از کلیه شهروندان درخواست می کنیم که در اجرای این مصوبات مسئولین را همراهی و کمک رسانند.

وی ادامه داد: تمام مسوولان ستاد ملی و استانی کرونا، از عمق اعتقادات و علایق و شرایط شهروندان آگاهی دارند اما به اقتضای حفظ سلامت و امنیت بهداشتی عموم مردم، حد ضرورت مقررات و محدودیت های کرونایی را بر اساس تجارب و توصیه های کارشناسان و پرسنل خدوم بهداشت و درمان تنظیم و اعلام کرده اند که رعایت این اصول همانطور که در مقاطع و مراحل گذشته شاهد بودیم، در بهبود و کنترل شرایط کرونایی شهر و استان، تاثیربسزا و مشخص کننده ای دارد.

مقدم گفت: کسب موفقیت های کرونایی تنها در پرتو مشارکت و اهتمام جدی تمام آحاد مردم محقق خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران محدودیت های کرونایی در نماز آدینه البرز اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های کرونایی در نماز آدینه البرز اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید