خبرنگاران فرصت طلبی بازیکنان پارس جنوبی بوشهر قهرمانی را از گلساپوش یزد گرفت

به گزارش وبلاگ فروش، بوشهر-خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد گفت: فرصت طلبی بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر باعث شد تا نتیجه بازی و عنوان قهرمانی به سود آنها رقم بخورد.

خبرنگاران فرصت طلبی بازیکنان پارس جنوبی بوشهر قهرمانی را از گلساپوش یزد گرفت

مهدی میرشمسی سه شنبه شب پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در گفت و گو با وبلاگ فروش افزود: فینال رقابت های لیگ برتر در سطح ملی برگزار گردید و به حریف برای کسب عنوان قهرمانی تبریک می گویم.

وی اعلام کرد: بازیکنان گلساپوش نیز بازی جانانه ای در بازی امشب ارائه کردند ولی با اختلاف یک گل متحمل شکست شدند.

میرشمسی ادامه داد: با این وجود به بازیکنان تیم گلساپوش یزد خداقوت و خسته نباشید می گویم چراکه آنها هر چه که در توان داشتند را رو کردند.

وی افزود: تیم گلساپوش یزد در ملاقات قبل از فینال برابر تیم فرش حداد اصفهان متحمل شکست شد ولی این بازی اهمیت زیادی در مشخص قهرمان رقابت های لیگ نداشت چون در هر صورت تیم ما برای عنوان قهرمانی باید در بازی امشب در وقت قانونی به فزونی دست پیدا می کرد.

میرشمسی گفت: با این حال چنانچه در بازی با نماینده اصفهان پیروز از زمین خارج می شدیم با نتیجه 5 بر 4 که در بازی امشب رقم خورد بازی به وقت اضافه کشیده می شد و با رفتن بازی به وقت اضافه قهرمانی به گلساپوش می رسید.

وی در ارتباط با شرایط مالی تیمش گفت: شرایط خاص مالی کشور بر تیم گلساپوش نیز حکفرما بود و نتوانستند مانند سال های قبل از تیم حمایت نمایند.

میرشمسی افزود: وعده هایی در این زمینه به تیم داده شده که انتظار می رود با تحقق این وعده ها سال آینده با قدرت بیشتری در رقابت ها حاضر شویم.

وی در ارتباط با ظرفیت بازیکنان برای دعوت به تیم ملی نیز بیان کرد: این تیم حداقل پنج بازیکن در حد تیم ملی دارد که امید می رود با تصمیم کادر فنی به تیم ملی دعوت شوند.

پارس جنوبی بوشهر با این برد هفتمین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را جشن گرفت.

گلساپوش یزد نیز برای چهارمین سال عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را از آن خود کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرصت طلبی بازیکنان پارس جنوبی بوشهر قهرمانی را از گلساپوش یزد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرصت طلبی بازیکنان پارس جنوبی بوشهر قهرمانی را از گلساپوش یزد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید