خبرنگاران توزیع سه هزار بسته معیشتی به نیازمندان آستارا شروع شد

به گزارش وبلاگ فروش، آستارا - خبرنگاران - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا از شروع توزیع سه هزار بسته معیشتی به خانوارهای تحت حمایت و آسیب دیده از کرونا در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران توزیع سه هزار بسته معیشتی به نیازمندان آستارا شروع شد

بهرام تسلی نیا روز یکشنبه به خبرنگار وبلاگ فروش گفت: تا اواسط شهریورماه در مدرسه شهید مسعودپی طی دو مرحله بسته های حمایتی شامل 24 هزار و 200 کیلوگرم برنج، 12 هزار و 312 کیلوگرم مرغ و پنج هزار و 538 کیلوگرم روغن به ارزش یک میلیارد و 45 میلیون ریال توزیع می گردد.

وی ادامه داد: در تهیه بسته ها فرمانداری، سپاه و نمایندگی فروشگاه رفاه آستارا مشارکت کردند و خانوارهای تحت پوشش با همراه داشتن کارت ملی سرپرست خانوار، بسته ها را دریافت نمایند.

تسلی نیا یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نیکوکاران برای دستگیری از نیازمندان، به وسیله مراجعه به سایت www.emdad.ir یا شماره گیری کد دستوری #0661*8877 یاری های نقدی خود را واریز نمایند.

پیش از این در طرح مواسات و یاری مومنانه با همکاری خیران، 6 هزار بسته مواد غذایی به ارزش 13 میلیارد ریال به خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شده بود.

ویروس کرونا که بیش از 200 کشور جهان را درگیر خود نموده، از همان روزهای نخست، گیلان را هم به شدت متاثر کرد و این خطه از جمله کانون های این بحران در کشور بود و از این محل هم خسارت های سنگینی به اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شد.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار گرفته است و حدود سه هزار خانوار، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) آن هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توزیع سه هزار بسته معیشتی به نیازمندان آستارا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع سه هزار بسته معیشتی به نیازمندان آستارا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید