حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد

به گزارش وبلاگ فروش، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد.

حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از برخی منطقه ها و طرحهای گردشگری شهرستانهای خلخال و کوثر استان اردبیل اظهار کرد: منابع لازم برای حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 و سایر منابع موجود تامین می شود.

وی در بازدید از مجموعه بومگردی الوین و پل معلق پیر تقی گفت: شهرستانهای خلخال و کوثر ظرفیت ویژه ای در حوزه گردشگری دارند و در این سفر برای حمایت از سرمایه گذاران گردشگری و تکمیل زیرساختهای این حوزه، اعتبار تخصیص یافت.

واحدی اضافه نمود: پروژه های خوبی در حوزه گردشگری استان اردبیل و بویژه در شهرستانهای خلخال و کوثر فعال است که به منظور بهره برداری از آنها حمایتهای لازم از طرف وزارت میراث فرهنگی و اداره کل مربوطه در استان اعمال می شود.

معاون وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همچنین در بازدید از مقبره سید احمد معراجی روستای سفیدآب خلخال گفت: از محل اعتبارات زیرساختهای گردشگری مذهبی پنج میلیارد ریال برای تکمیل این مقبره تخصیص داده شد و حمایتهای لازم از سوی اداره کل انجام خواهد شد.

در این بازدید که فرماندار خلخال نیز حضور داشت، شرایط سایر طرحهای گردشگری این شهرستان در روستای سفیدآب بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: همگردی

به "حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید