تورهای یک روزه فوتبال گردی راه اندازی می شود

به گزارش وبلاگ فروش، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال، هدف از برگزاری تورهای یک روزه فوتبال گردی را آشنایی بیشتر خانواده ها و علاقه مندان فوتبال با ابعاد مختلف ورزشی، قهرمانی، فرهنگی، اجتماعی و مالی این ورزش پرطرفدار اعلام کرد و افزود: این تورها با شعار؛ تفریح، فوتبال، خانواده و با مشارکت فدراسیون فوتبال، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین مجموعه پارک ارم برگزار می شود.

تورهای یک روزه فوتبال گردی راه اندازی می شود

زمان آبادی در مورد زمان راه اندازی تورهای یک روزه فوتبال گردی نیز گفت: مذاکرات مقدماتی برای راه اندازی این تورها اجرا شده است و امیدواریم با فراهم شدن شرایط، این تورها تا پایان سال جاری راه اندازی شود.

وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار وبلاگ فروش درباره زمان برگزاری جشنواره فوتبال و اقوام ایرانی گفت: قرار بود این جشنواره در هفته دوم دی ماه برگزار شود، پوستر جشنواره نیز رونمایی شد و برنامه های آن هم اعلام شد اما به دلیل نزدیک بودن زمان جشنواره به برنامه های حضور تیم ملی فوتبال در جام ملتهای آسیا، مقرر شد این جشنواره به بعد از بیست و دوم بهمن ماه موکول شود.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در ادامه به برگزاری مراسم رونمایی از سرود تیم ملی در جام ملتهای آسیا اشاره کرد و اضافه کرد: رونمایی از سرود تیم ملی در جام ملتهای آسیا جمعه 14 دی ماه در بوستان آب و آتش برگزار خواهد شد. همچنین در این مراسم از قالیچه هایی که با مضمون حضور تیم ملی در جام ملتهای آسیا بافته شده است نیز رونمایی خواهد شد. وی شرح داد: این مراسم از ساعت 15 جمعه در بوستان آب و آتش آغاز می شود و اقوام مختلف کشور به صورت نمادین در این برنامه حضور دارند و همچنین شخصیت های فوتبالی، سیاسی و هنری هم به مراسم دعوت شده اند که انشاالله حضور آنها به مردم و علاقه مندان تیم ملی فوتبال شور و هیجان بیشتری خواهد داد.

شایان ذکر است؛ پیش از این قرار بود نخستین جشنواره فوتبال و اقوام ایرانی از 9 الی 12 دی ماه با مشارکت فدراسیون فوتبال، سازمان میراث فرهنگی ، کنسرواتور تهران در هتل همای تهران برگزار شود.

منبع: همگردی

به "تورهای یک روزه فوتبال گردی راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای یک روزه فوتبال گردی راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید