حمایت از طرح های مالی در اولویت قرار گیرد

به گزارش وبلاگ فروش، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان در بازدید از بعضی پروژه های مالی خرم آباد بر لزوم حمایت از آنها تأکید کرد.

حمایت از طرح های مالی در اولویت قرار گیرد

دکتر فرهاد زیویار با حضور معاون هماهنگی امور مالی، مدیرکل حوزه ریاست و مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری از آخرین شرایط بعضی پروژه های مالی خرم آباد بازدید کرد.

استاندار لرستان در این خصوص گفت: در ادامه بازدیدها از شرایط پروژه های استان، امروز از آخرین شرایط دانشکده کشاورزی و تأسیسات وابسته به آن، کارخانه یخچال سازی و محل احداث پروژه کارخانه سیمان خرم آباد بازدید میدانی به عمل آمد.

زیویار اظهار کرد: در این بازدید، موضوع آنالیز و شناخت میدانی از نوع فعالیت و ظرفیت های موجود در این پروژه ها مدنظر بود تا با جمع بندی مسائل و موانع آنها، بتوان در ردیف پروژه های اولویت دار به هیئت مالی همراه رئیس جمهور، جهت برطرف مسائل معرفی کرد.

وی توضیح داد: طرح های مالی راکد و نیمه فعال استان که دارای توجیه مالی هستند با هدف حمایت و بازگشت به چرخه فراوری، در سفر آینده رئیس جمهور و هیئت همراه به لرستان مطرح و پیگیری خواهند شد.

استاندار لرستان ادامه داد: در استان ظرفیت های مالی مهمی وجود دارد که به دلایل مختلف از چرخه فراوری بازمانده اند و در صورت حمایت از آنها زمینه رونق مالی و ایجاد اشتغال در استان به خوبی فراهم می آید.

زیویار تأکید کرد: بعضی پروژه های استان مانند کارخانه سیمان خرم آباد که در سال های گذشته کلنگ آنها به زمین زده شده، پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارند و ضروری است با توجه به مسائل موجود، تصمیم مقتضی اتخاذ و حمایت از طرح های مالی استان در اولویت قرار گیرد.

وی در انتها اضافه کرد: در لرستان ظرفیت های بالایی برای سرمایه گذاری وجود دارد که به منظور حمایت از صنایع و طرح های مالی استان ضروری است زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی با آماده سازی زیرساخت ها، فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حمایت از طرح های مالی در اولویت قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از طرح های مالی در اولویت قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید