حضور بازیکنان جوان در لیگ برتر والیبال نویدبخش روزهای خوب است

به گزارش وبلاگ فروش، تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال سایپا تهران معتقد است جوان گرایی ایجاد شده در تیم های لیگ برتر والیبال باعث شده تا امیدواری به آینده والیبال ایران ایجاد شود.

حضور بازیکنان جوان در لیگ برتر والیبال نویدبخش روزهای خوب است

ناصر شهنازی در گفت وگو با پانا، درباره تحلیل اش از شرایط فصل نو لیگ برتر والیبال گفت: لیگ امسال با دوره های گذشته خیلی متفاوت برگزار می شود و من به عنوان مربی که سال ها در لیگ حضور دارم و جزء قدیمی ها محسوب می شوم از برگزاری این دوره از رقابت ها لذت می برم چرا که به من و همه بازیکنان این دوره از رقابت ها انگیزه داده است. در بیشتر تیم ها بازیکنان جوان حضور دارند که نویدبخش روزهای خوب برای والیبال ماست.

وی ادامه داد: این بازیکنان به قدری خوب والیبال بازی می کنند که همه از دیدن بازی های آنها به وجد می آیند. ما در آینده به چنین بازیکنانی نیاز داریم که بتوانند به تیم ملی راه پیدا کنند و آنجا خودشان را ثابت کنند. درست است که بعد از المپیک پوست اندازی در تیم ملی به وجود آمد اما حضور این بازیکنان جوان و باانگیزه که همگی عملکرد قابل قبولی دارند نشان می دهد والیبال ایران بازیکنان خوبی دارد. این بازیکنان می توانند به راحتی در تیم ملی حضور پیدا کنند و جایگزین ملی پوشان شوند.

سرمربی والیبال سایپا به شرایط تیم خود اشاره کرد و گفت: سایپا امسال برخلاف دوره های گذشته با هدف قهرمانی در لیگ حضور پیدا نکرد. تیم ما از بازیکنان جوان تشکیل شده و حتی به لحاظ بودجه ای در جایگاه یازدهم قرار داریم. این تیم با هدف کمک به والیبال شکل گرفته که بازیکنان جوان را در ترکیب خود دارد تا بتواند به آینده تیم ملی کمک کند. با این حال بازیکنان جوان تیم سایپا در دو بازی اول خود بسیار خوب ظاهر شدند.

شهنازی اعلام نمود: درست است که در بازی اول شکست خوردیم اما می توانم به جرات بگوییم اگر کمی بازیکنانمان باتجربه تر بودند در این بازی شکست نمی خوردیم. بازیکنان جوان سایپا در بازی برابر پیکان دچار کمبود اعتماد به نفس و کم تجربگی شدند و اگر کمی تجربه داشتند مستحق باخت در این دیدار نبودیم. خیلی از بازیکنان سایپا تا به حال به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم حضور نداشتند و اولین تجربه خود را می گذرانند بنابراین نیاز است که کمی به آنها فرصت دهیم.

وی ادامه داد: در بازی دوم با اینکه باید در گنبد بازی می کردیم شرایط خیلی متفاوت بود. همه می دانید بازی در گنبد سختی های خاص خودش را دارد اما بازیکنان ما راحت توانستند حریف خود را مغلوب کنند. پیروزی در گنبد به آنها اعتماد به نفس و خودباوری داده و همین موضوع می تواند عملکرد آنها را در طول بازی های لیگ تغییر دهد.

سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد بازی امروز مقابل شهرداری ورامین گفت: بازی سختی داریم. شهرداری ورامین حریف دست و پا بسته ای نیست و می تواند باعث دردسر ما شود. اگر بتوانیم آنها را امروز شکست دهیم جایگاه مان در جدول لیگ تغییر می کند. امیدوارم بازیکنان با خودباوری که به آن رسیدند و همچنین تجربه ای که از بازی برابر پیکان کسب کرده اند بتوانند برابر شهرداری ورامین امروز نمایش قابل قبولی ارائه بدهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حضور بازیکنان جوان در لیگ برتر والیبال نویدبخش روزهای خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بازیکنان جوان در لیگ برتر والیبال نویدبخش روزهای خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید