جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورا در خصوص تراموا ، صادقی: خطوط پیشنهادی مورد آنالیز قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ فروش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با موضوع موضوع تراموا توضیحاتی ارائه داد.

جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورا در خصوص تراموا ، صادقی: خطوط پیشنهادی مورد آنالیز قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ فروش، احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص برگزاری نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با موضوع تراموا، گفت: در این جلسه مشاوران، طرح مطالعاتی که در سطح داخلی و بین المللی در ارتباط با بحث شبکه حمل و نقل عمومی اعم از ریلی و غیر ریلی اجرا شده را مطرح کردند و به سوالات اعضا پاسخ دادند.

او اضافه نمود: در جلسه مقرر شد که طرح در اختیار کمیسیون تخصصی معماری و شهرسازی شورای اسلامی قرار بگیرد و این کمیسیون با مشاوران جلسات مختلفی داشته باشد و در نهایت یک جلسه هم اندیشی بین نخبگان و متخصصین حوزه حمل و نقل و ترافیک تشکیل و نقطه نظرات درباره طرح ارائه گردد.

صادقی با بیان اینکه در کل همه اعضا از موضوع تراموا استقبال و کلیات موضوع را تایید کردند، گفت: با این حال اعمال نقطه نظرات تخصصی احتیاج به وقت و جلسات بیشتری دارد. بعلاوه در جلسه بر اساس مطالعات اجرا شده پیرامون موضوعاتی مانند هم مسیر بودن تراموا یا بی. آر.تی و اینکه کدام یک از خطوط پیشنهادی برای اجرای این طرح ها در اولویت قرار دارند نیز بحث شد و اعضا نقطه نظرات خودشان را مطرح کردند، قرار شد که در جلسات بعدی این مباحث و موارد تکمیل گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورا در خصوص تراموا ، صادقی: خطوط پیشنهادی مورد آنالیز قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورا در خصوص تراموا ، صادقی: خطوط پیشنهادی مورد آنالیز قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید